پی سی به‌زودی اولین اطلاع رسمی از به‌روزرسانی بزرگ بازی Call of Duty: Mobile منتشر خواهد شد - پی سی

شرکت اکتیویژن (Activision) به تازگی اعلام کرده است که طرفداران‌ بازی Call of Duty: Mobile باید منتظر یک به‌روزرسانی بزرگ در فصل یازدهم برای این عنوان باشند. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

بازی Call of Duty: Mobile حدود یک سال قبل برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد و مورد استقبال بسیاری از طرفداران فرنچایز Call of Duty و بازی‌بازان گوشی‌های هوشمند قرار گرفت. از آن زمان تا کنون، استودیو‌ی چینی TiMi Studios محتویات بسیار زیادی را در برای بازی Call of Duty: Mobile منتشر کرده است، اما به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین محتویات این اثر قرار است به‌زودی در دسترس طرفداران‌ قرار بگیرد.

یازدهمیم فصل از بازی Call of Duty: Mobile مصادف شده است با سالگرد یک‌سالگی عرضه‌ی این عنوان و همین‌طور جشن هالووین، به همین دلیل انتظار می‌رود که با یکی از پر محتواترین فصل‌های این اثر رو‌برو باشیم. با این حال شرکت اکتیویژن همچنان هیچگونه اطلاعات رسمی را در رابطه ما این به‌روزرسانی به اشتراک نگذاشته است.

حال به تازگی یکی از یوتیوبرهای (YouTuber) مشهور بازی Call of Duty: Mobile که با نام Bobby Plays شناخته می‌شود، خطاب به حساب کاربری رسمی توییتر (Twitter) بازی Call of Duty: Mobile، این سوال را مطرح کرده است که آیا امسال هم قرار است همانند سال گذشته شاهد محتوای هالووینی برای بازی Call of Duty: Mobile باشیم یا خیر که حساب رسمی بازی Call of Duty: Mobile نیز در جواب سوال ایشان اعلام کرده است که برنامه‌های زیادی را برای این رویداد در نظر گرفته‌اند که اولین اطلاعات رسمی آن نیز فردا به دست طرفداران خواهد رسید. شما می‌توانید در ادامه تصویر این پیام توییتری را مشاهده کنید.

اما پس از این پیام شرکت اکتیویژن به نظر می‌رسد بسیاری از طرفداران بازی Call of Duty: Mobile خواهان اضافه شدن مد Night Mode به بازی هستند تا بتوانند علاوه بر نقشه‌های هالووینی بازی، دیگر نقشه‌های این اثر را نیز در حالت تاریکی تجربه کنند.

در نهایت از شما کاربران عزیز گیمفا می‌خواهیم که اگر تا کنون موفق به تجربه‌ی این اثر برروی گوشی هوشمندتان شده‌اید، نظر خود را در رابطه با بازی Call of Duty: Mobile به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.