پی سی به‌روزرسانی ۱٫۲۲ بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز به‌روزرسانی تازه‌ی این بازی را در اختیار هواداران قرار داد.

به گفته‌ی سازندگان، به‌روزرسانی ۱٫۲۲ بازی Cyberpunk 2077 بیشتر بر روی رفع باگ‌ها و مشکلات این اثر تمرکز دارد. همچنین این به‌روزرسانی باعث بهبود کیفیت و عملکرد بازی می‌شود. ظاهرا بسیاری از بازی‌بازان در هنگام تعویض و انتخاب لباس مشکلات عجیبی داشتند و از این قضیه کلافه شده بودند. همین باعث شد که آن‌ها درخواست‌هایی برای رفع این باگ‌ها داشته باشند که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد.

در مرحله‌ی خرید ماشین از Lana، ظاهر عجیب شخصیت Johnny همه را متعجب کرده بود. تیم سازنده دست به انجام تغییراتی زد و این ایراد را هم برطرف کرد. ضمنا سایر نواقص در برخی از ماموریت‌ها و مناطق این عنوان همچون Japantown نیز رفع شده است تا طرفداران با خیال راحت‌تری آن را ادامه دهند. بدون شک پشتیبانی از این بازی فعلا ادامه خواهد داشت و استودیوی سازنده نسبت به برطرف‌سازی سایر مشکلات نیز اقدام خواهد کرد.

Cyberpunk 2077 از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی است که پس از مدت‌ها انتظار بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. در این بازی باید کنترل شخصیتی به نام وی (V) را به عهده گرفته و ماموریت‌های هیجان‌انگیز بی‌شماری را انجام دهید. نسخه‌های نسل نهمی این اثر شامل پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز در دست توسعه قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.