پی سی به‌روزرسانی هالووین بازی Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac منتشر شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac که در گذشته از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی برای این بازی خبر داده بود، امروز آن را به دست طرفداران رساند که می‌تواند خبر مهمی برای آن‌ها باشد. برای مشاهده‌ی جزئیات تکمیلی این خبر، ما را در ادامه همراهی کنید.

اثر هیجان انگیز استودیوی یوزو گیمز (Yoozoo Games) به نام Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac چندی پیش برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. این تیم برای افزایش محبوبیت بازی برنامه‌هایی داشته است و یکی از آن‌ها را باید عرضه‌ی چندین به‌روزرسانی دانست. حال تازه‌ترین به‌روزرسانی این بازی که محتویات فراوانی هم در خود دارد، منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بخشی به نام هالووین در بازی اضافه شده است که با ورود به آن می‌توانید حالت تازه‌ای را تجربه کرده و لذت ببرید. طراحی ماموریت‌ها و جهان این بخش متناسب با رویداد هالووین صورت گرفته است و بازی‌بازان علاوه‌بر کشف رمز و رازهای متنوع، توانایی استفاده از لباس‌هایی در این زمینه را هم خواهند داشت. در یکی از اماکن بازی، امکان تغییر لباس با دیگر کاراکترها و یا تعویض آن‌ها با هدیه‌ها فراهم شده است. بنابراین اگر از دوست داران این عنوان هستید، به‌روزرسانی گفته شده را به هیچ وجه از دست ندهید. ضمنا یوزو گیمز در نظر دارد تا از هفته‌ی آینده، رویدادی به نام Cat را در بازی آغاز کند که در آن هم قادر هستید تا به اماکن مختلف رفته و ضمن حل چالش‌ها، امتیازات مناسبی را از آن خود کنید.

Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac اثری در سبک نقش‌آفرینی بوده که تیم سازنده برای ساخت آن از انیمه‌های گوناگونی الهام گرفته است. شما در این بازی می‌توانید افراد را به عنوان یک گروه جمع‌آوری کرده و رهبری مناسبی بر آن‌ها داشته باشید. پس از افزایش قدرت این کاراکترها به مرور زمان، نوبت به مبارزه با گروه‌های دیگر می‌رسد و این نبردها در اوج هیجان انجام می‌شوند. Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac رایگان است و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری می‌توانند نسبت به دریافت و تجربه‌ی آن اقدام نمایند. البته فراموش نکنید که این عنوان پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.