پی سی به‌روزرسانی جدید بازی Shop Titans منتشر شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Shop Titans امروز در خبر خوبی اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی این بازی با نام Tier 10 هم‌اکنون در اختیار طرفداران قرار گرفته است و دریافت آن نیز الزامی خواهد بود. همچنین برای آشنایی بیشتر، تریلری از این به‌روزرسانی عرضه شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Shop Titans از سری عناوین اکشن و پازلی است که در آن باید سلاح‌ها و آیتم‌های مورد نیاز خود را جمع‌آوری کرده و به نبرد با دشمنان عجیب و غریبی بروید. این بازی ابتدا چندی پیش به صورت رایگان اما با پرداخت درون برنامه‌ای برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد و رضایت عده‌ی زیادی از دوست داران سبک‌های ذکر شده را در بر داشت. قابل ذکر است که شرکت کابام گیمز (Kabam Games) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است.

به‌روزرسانی جدید بازی Shop Titans با نام Tier 10 هم‌اکنون برای هواداران در دسترس قرار گرفته است و ظاهرا بیشترین محتویات ممکن را نسبت به گذشته به آن‌ها ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این به‌روزرسانی باید به حالت، باس و ۳۲ آیتم جدید و جذاب اشاره کرد که بازی‌بازان قادر به خریداری و انتخابشان خواهند بود. همان‌طور که گفته شد، امروز تریلری از Shop Titans منتشر شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.