پی سی بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - پی سی

کاربری به نام Lance McDonald که مدتی پیش موفق شد تا با دستکاری تنظیمات Bloodborne، بازی را با نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا کند. حال این شخص اخیراً ویدئوی جدیدی را از عملکرد بازی منتشر کرده و اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است.

این ویدئوی جدید از Bloodborne بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را با نرخ فریم ۶۰ نشان می‌دهد. با این‌که Lance McDonald هنوز بهینه‌ساز غیر رسمی خود را به صورت عمومی منتشر نکرده، اما این شخص در ویدئوی جدید خود در مورد احتمال انتشار این بهینه‌ساز در ماه آینده صحبت کرده است. Lance McDonald توضیح داد که پس از عرضه‌ی رسمی پلی‌استیشن ۵ و مشخص شدن این‌که آیا Bloodborne برروی کنسول جدید با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود یا خیر، انتشار بهینه‌ساز خود را در نظر خواهد گرفت.

البته حتی در صورت عرضه‌ی بهینه‌ساز غیر رسمی Bloodborne توسط Lance McDonald، اکثر دارندگان پلی‌استیشن ۴ پرو قادر به استفاده از آن نخواهند بود؛ چراکه برای اعمال تغییرات برروی بازی، کنسول باید بتواند کد‌های غیر رسمی را اجرا کند. با این‌حال از آن‌جایی که انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵ نزدیک است، احتمال دارد که بازی‌بازان پس از تهیه‌ی این کنسول، نرم افزار پلی‌استیشن ۴ خود را برای اجرای کد‌های غیر رسمی تغییر دهند.

Lance McDonald در صحبت‌های خود اعلام کرد که می‌خواهد به سونی اجازه بدهد تا این شرکت بازی را به طور رسمی برروی کنسول نسل بعد بهبود دهد:

انتشار بهینه‌ساز و استفاده: زمانی که پلی‌استیشن ۵ عرضه شد و سونی به طور شفاف اعلام کرد که آیا تجربه‌ی Bloodborne برروی آن کنسول بهبود پیدا می‌کند یا خیر، من این بهینه‌ساز را به صورت عمومی منتشر می‌کنم. به خاطر احترامی که برای پلی‌استیشن قائل هستم، می‌خواهم آن‌ها اولین شانس را برای ارائه‌ی Bloodborne با نرخ فریم ۶۰ به بازی‌بازان داشته باشند.

بازی Bloodborne هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

نظر شما چیست؟ آیا سونی عملکرد بازی Bloodborne را برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ بهبود خواهد داد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.