پی سی برداشتی تازه از یک اثر بی‌نظیر | نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales - پی سی

 تنها کم‌تر از یک هفته تا انتشار بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برروی کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ زمان باقی مانده است و امروز ما شاهد انتشار نقدها و نمرات آن هستیم. اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در سال‌های اخیر به شدت فعال بوده و برای نسل جدید دو بازی تدارک دیده است که ما امروز نتیجه‌ی زحمت‌های آن‌ها در رابطه با نسخه‌ی جدید Spider-Man را می‌بینیم.

Spider-Man: Miles Morales به عنوان یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌هایی قرار گرفته که در هنگام عرضه‌ی نسل جدید کنسول‌ها به بازار خواهد آمد. بازی Spider-Man: Miles Morales برای هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. از این بازی انتظار می‌رود هم در گیم‌پلی و هم در روایت داستان قدرتمند ظاهر شود.

عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی پلتفرم نسل نهمی شرکت سونی، برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با خرید نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی به بازسازی نسخه‌ی اول نیز دسترسی داشته باشند.

با خلاصه‌ای از بررسی‌های وبسایت‌های گوناگون همراه باشید:

GamesBeat – ۱۰/۱۰

من مطمئن نیستم که سونی تا به این لحظه توانسته باشد بازی لانچی بهتر از Spider-Man: Miles Morales عرضه کند. مطمئناََ این اثر بازی‌های لانچ نسل قبلی آن‌ها یعنی Knack و Killzone را به راحتی شکست می‌دهد.

God is a Geek – ۹٫۵/۱۰

Miles Morales توانسته است یک بازی بی‌نظیر را بهتر از قبل کند. اینسامنیاک گیمز با بهترین بازی خود تا به این لحظه یکه تازی می‌کند.

XGN – ۹/۱۰

Spider-Man Miles Morales به لطف سخت‌افزار جدید، داستان هیجان‌انگیز و شخصیت‌های خود از طرق گوناگونی بازی اصلی را بهبود می‌دهد. کوتاه‌تر بودن داستان در حقیقت سرعت روایت را بهتر کرده است در حالی که موسیقی نیز به این ماجراجویی شخصیت و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد.

IGN Italy – ۸٫۵/۱۰

بازی دوم اینسامنیاک گیمز از جهان مرد عنکبوتی در قالب یک محتوای‌اضافه‌ی جداگانه‌‌ی متقاعد کننده‌ای ارائه می‌شود. چیز جدیدی در ساختار دیده نمی‌شود اما برخی از صحنه‌های اکشن و پیشرفت‌های تکنیکی بی‌نظیر همراه این تجربه خواهند شد.

Gamer.no – ۸/۱۰

بازی Spider-Man: Miles Morales کمتر از بازی قبلی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد جاه‌طلبانه است اما به عنوان یک فصل میانی ماجراجویی جدید و عالی را ارائه می‌دهد.

PSX-Sense.nl – ۷٫۵/۱۰

به شدت خیره‌کننده و سرگرم‌کننده است. Miles Morales یک بهبود کامل بر نسخه‌ی قبلی خود به حساب می‌آید. ماموریت‌های جانبی همچنان تکراری هستند و بازی نسبت به قیمتش کمی کوتاه است.

We Got This Covered – ۷/۱۰

در حالی که بازی برای پیشرفت این سری کار چندان زیادی انجام نمی‌دهد، Spider-Man: Miles Morales نقش یک دریچه دارد و شوکیسی برای توانایی‌های تکنیکی پلی‌استیشن ۵ به شمار می‌رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.