پی سی برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - پی سی

استودیوی The Initiative تحت مدیریت شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر برروی استخدام نیروهای بیشتر و گسترش تیم خود تمرکز کرده است. در این سال‌های افراد مختلفی از استودیوهای بزرگ در سراسر دنیا از جمله ناتی داگ (Naughty Dog) به این استودیو ملحق شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد این استودیو همچنان قصد دارد به اسخدام افراد بیشتر ادامه دهد.

براساس گزارش‌های منتشر شده اعضای سابق استودیوی ناتی داگ از جمله هاوار دگراماچی (Hawar Doghramachi)، مهندس ارشد گرافیک، لاورن منیوئل گارسیا کارو (Lauren Manuel Garcia Carro)، سارا سونسن (Sarah Swenson)، طراح محیط و همچنین لی دیویس (Lee Davis)، انیماتور ارشد گیم‌پلی، به استودیوی The Initiative ملحق شده‌اند.

البته استخدام‌های استودیوی The Initiative به اعضای سابق ناتی داگ ختم نمی‌شود. افراد دیگر از جمله طراح محیط و طراح مفهومی جهان بازی از استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity War) یعنی جیمی مولینا (Jamie Molina) و جولیان مایرز (Jolyon Myers) و همچنین اعضای سابق بلیزارد (Blizzard) از جمله جوزف تان (Joseph Than) و استفان کلی‌برن (Stephen Clayburn) نیز به این استودیوی ملحق شده‌اند.

در گزارش منتشر شده، نام افراد دیگری همچون ویکتور چاوز (Victor Chavezz) از استودیوی بازی‌سازی آمازون، پاسکال سیونتی (Pasquale Scionti) از اعضای سابق اپیک گیمز، نیگل لوستر (Nigel Loster) از کوآلیشن (Coalition) و جیوانی مارتینز (Giovani Martinez) از استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) نیز به چشم می‌خورد.

حال باید منتظر ماند و دید این استودیو با وجود چنین افراد با تجربه و با استعداد و به عنوان یکی از استودیوهای فرست پارتی شرکت مایکروسافت می‌تواند انتظارات بالای هواداران را برآورده کند یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.