پی سی بخش چندنفره به بازی Sackboy: A Big Adventure اضافه شد - پی سی

به‌تازگی بخش چندنفره (Multiplayer) به بازی Sackboy: A Big Adventure اضافه شده و بازی‌بازان می‌توانند در کنار دوستان خود از ماجراجویی با این موجود دوست داشتنی لذت ببرند.

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Sackboy: A Big Adventure برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر شده و قابلیت تجربه‌ی بازی به صورت ۲ تا ۴ نفره را به بازی اضافه می‌کند.

به گفته‌ی مدیر طراحی استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital)، ند واترهاوس (Ned Waterhouse)، ۱۰ مرحله‌ی مخصوص بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند. این مراحل فقط برای تجربه‌ به همراه بازی‌بازان دیگر ساخته شده و به صورت تک‌نفره در دسترس نخواهند بود. علاوه‌ بر این، دو بخش چندنفره به هریک از ۵ جهان بازی اضافه خواهد شد.

در کنار مراحل جدید، موارد دیگری هم به بازی اضافه شده‌ است. حرکات جدید مهم‌ترین این موارد هستند. برخی از آن‌ها برای کمک کردن و برخی دیگر تنها برای اذیت کردن یکدیگر طراحی شده‌اند. ضربه زدن، گرفتن و نگه داشتن، قل خورد، بغل کردن و دست دادن از راه‌های تعامل با بازی‌بازان دیگر هستند.

یکی از قابلیت‌های کاربردی که در این به‌روزرسانی در نظر گرفته شده، امکان انتقال میزان پیشرفت است. اگر در مراحل مختلف بازی به کمک دوستانتان بروید و با یکدیگر بازی را پیش ببرید، میزان پیشرفت در بازی شخصی شما هم منظور خواهد شد. بنابراین دیگر نیازی به دوباره‌کاری نیست.

نکته‌ی مهم دیگری که در این به‌روزرسانی دیده می‌شود، اضافه شدن Cross-play و Cross-save است. بازی‌بازان می‌توانند از بخش “Extras” منوی تنظیمات به راحتی فایل‌های ذخیره‌ای خود را انتقال دهند. تمام مراحل کار به خوبی برای شما شرح داده می‌شود.

بازی Sackboy: A Big Adventure در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس قرار دارد. اگر می‌خواهید تفاوت‌های این بازی روی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ را ببینید، روی این لینک کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.