پی سی باز هم ماریو | نقدها و نمرات بازی Super Mario Bros. 35 - پی سی

Super Mario Bros. 35 یکی از عناوین مورد انتظار بود که به مناسبت ۳۵ ساله شدن عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی، به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت. حال نقدها و نمرات این اثر نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

بدون شک ماریو از برجسته‌ترین و مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید و بسیاری از افراد با نسخه‌های متنوع آن خاطرات فراوانی دارند. هنوز هم آثار مختلفی مربوط به این کاراکتر در دسترس قرار می‌گیرد تا بازی‌بازان را به وجد آورد. یکی از این بازی‌ها Super Mario Bros. 35 نام دارد که با سبک‌های اکشن و پلتفرمر به صورت دوبعدی همراه است. در این نسخه باید با ۳۴ بازی‌باز دیگر روی یک نقشه قرار گرفته و از آیتم‌ها و مهارت‌های گوناگون برای دستیابی به قهرمانی بهره ببرید. گیم‌پلی این عنوان مشابه نسخه‌ی اصلی است و این قضیه احتمالا باعث استقبال بازی‌بازان خواهد شد. به یاد داشته باشید که جمع‌آوری سکه‌ها در سر راهتان می‌تواند امری حیاتی باشد؛ چرا که به وسیله‌ی آن‌ها قادر به ارتقای مهارت‌ها، قدرت‌ها و سرعت خود خواهید بود. در پایان باید تنها ماریوی موجود در نقشه باشید تا به برتری برسید. اگر از علاقه‌مندان به این شخصیت هستید و کنسول نینتندو سوییچ دارید، از تجربه‌ی Super Mario Bros. 35 دریغ نکنید. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص این عنوان می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

قابل ذکر است که شرکت نینتندو به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Super Mario Bros. 35 را به عهده داشته است. ضمنا همان‌طور که گفته شد، این عنوان آنلاین بوده و بدیهی است که برای تجربه‌ی آن به اینترنت نیاز خواهید داشت. حال امروز برترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون این اثر در دسترس قرار داده‌اند که بد نیست در ادامه نگاهی به آن‌ها داشته باشیم.

App Trigger 8.5/10

شاید Super Mario Bros. 35 اثری فوق‌العاده نباشد، اما باز هم برای بسیاری از بازی‌بازان جالب توجه خواهد بود. این بازی رایگان است و به راحتی می‌توان آن را دریافت کرد. متاسفانه این بازی تنها تا ماه مارس سال آینده قابل تجربه خواهد بود و برای بعد از آن هنوز تصمیمی گرفته نشده است. امیدوار هستیم که این مهلت تمدید شود تا شاهد افزایش هواداران در دراز مدت باشیم.

nintendolife 8/10

Super Mario Bros. 35 را باید یکی از خاص‌ترین آثار برروی کنسول نینتندو سوییچ نامید که گیم‌پلی بسیار هیجان انگیزی هم دارد. شاید بازی در وهله‌ی اول برای بسیاری از بازی‌بازان دشوار باشد، اما پس از کمی کسب تجربه تبدیل به فردی حرفه‌ای خواهند شد. تنها ایراد Super Mario Bros. 35 این است که سال آینده قابل بازی نخواهد بود.

Shacknews 8/10

Super Mario Bros. 35 عنوانی جذاب است که خاطرات بسیاری از بازی‌بازان قدیمی را زنده خواهد کرد. راه‌های متنوعی برای تجربه‌ی حالت‌های این بازی وجود دارد که نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد. اگر از علاقه‌مندان به آثار چندنفره و بتل رویال هستید، Super Mario Bros. 35 انتخاب ایده‌آلی برایتان خواهد بود.

VIDEO CGUMS 7.5/10

بسیار خوشحال هستیم که Super Mario Bros. 35 را بازی کردیم و باید گفت که شرکت نینتندو برای ساخت آن خوب عمل کرده است. مشتاق هستیم که به‌روزرسانی‌های آن در ماه‌های آینده را هم دریافت کرده و شاهد تغییرات گسترده باشیم. بدون شک ترکیب بتل رویال با گرافیک ۸ بیتی می‌تواند در نوع خود جذاب و خاص باشد.

METRO.co.uk 7/10

ظاهرا سازندگان Super Mario Bros. 35 درک درستی از سبک بتل رویال نداشته‌اند و هرگز نتوانستند عنوانی در حد و اندازه‌ی Tetris را تولید کنند. با این حال، دوست داران کاراکتر ماریو ممکن است از این بازی استقبال کنند.

jeuxvideo.com 6.5/10

حالت‌ها و ماموریت‌ها در Super Mario Bros. 35 بسیار تکراری است و احتمالا باعث کلافگی بازی‌بازان خواهد شد. ماریو برای ما هنوز هم همان کاراکتر دوست داشتنی است و این عناوین نمی‌تواند ذره‌ای از ارزش او کم کند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.