پی سی بازی Zombie Rollerz: Pinball Heroes به‌زودی برروی iOS عرضه خواهد شد - پی سی

استودیوی فایرفلای گیمز (Firefly Games) که در گذشته به معرفی Zombie Rollerz: Pinball Heroes پرداخته بود، امروز اعلام کرد که این بازی در آینده‌ای نزدیک برروی سیستم عامل iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

Zombie Rollerz: Pinball Heroes به صورت همزمان توسط استودیوی فایرفلای گیمز توسعه و منتشر می‌شود و باید دید که این تیم در این زمینه چه خواهد کرد. دارندگان گوشی‌های هوشمند تا حد زیادی این شرکت را با ساخت عناوینی نظیر Zombie Rollerz می‌شناسند. اگر از بازی‌بازان قدیمی باشید، احتمالا با بازی‌های Pinball آشنایی دارید. البته هنوز هم عناوینی در این سبک عرضه می‌شوند و اکثر آن‌ها هم به محبوبیت دست یافته‌اند. حال Zombie Rollerz: Pinball Heroes ترکیبی از سبک استراتژی و Pinball است و امیدوار هستیم که این ایده به خوبی از سوی تیم سازنده پیاده‌سازی شود. در این عنوان شما قلعه‌های متنوعی دارید و باید با استفاده از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های مناسب از آن‌ها به خوبی محافظت کنید.

داستان بازی به این جا ختم نمی‌شود و علاوه‌بر خطرات و دشمنان ذکر شده، زامبی‌هایی نیز وجود دارند که کار را برای شما دشوارتر خواهند کرد. بدیهی است که مراحل ابتدایی بازی بیشتر برای شناخت و آموزش به بازی‌بازان طراحی شده است، اما پس از کمی پیشروی، چالش‌های درگیر کننده‌ای شما را احاطه خواهند کرد. در پایان هر ماموریت هم باید با یک باس مبارزه کنید که کلید رفتن به مرحله‌ی بعدی خواهد بود. یکی از خصوصیاتی که تا این جا بازی‌بازان از آن آگاهی پیدا کرده‌اند، گیم‌پلی رنگارنگ و هیجان انگیز Zombie Rollerz: Pinball Heroes است. البته به نظر می‌رسد که بازی پس از مدتی برای عده‌ی زیادی تکراری شود که در این صورت، تیم سازنده باید اقدام به ساخت و انتشار چند به‌روزرسانی پرمحتوا برای آن کند.

Zombie Rollerz: Pinball Heroes قرار است اواخر امسال و در تاریخی نامشخص برروی سیستم عامل iOS و به طور دقیق‌تر سرویس اپل آرکید در دسترس قرار گیرد. همان‌طور که در جریان هستید، برای دستیابی به این سرویس باید ماهیانه مبلغ ۴٫۹۹ دلار را بپردازید تا با انبوهی از آثار مهیج و دوست داشتنی مواجه شوید. در خصوص عرضه‌ی این بازی برروی سایر پلتفرم‌ها فعلا خبری منتشر نشده است و باید دید که در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.