پی سی بازی Yakuza: Like a Dragon عرضه شد - پی سی

اکنون وقت آن رسیده است تا ایچیبان کاسوگا (Ichiban Kasuga)، شخصیت اصلی بازی Yakuza: Like a Dragon خودی به بازی‌بازان نشان دهد؛ چرا که این عنوان در غرب و برروی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده است. همراه گیمفا باشید.

این عنوان نقش‌آفرینی که از سوی منتقدان با تحسین مواجه شد، داستان کاسوگا را روایت می‌کند؛ مردی که پس از سال‌های متمادی از زندان آزاد شده و از سوی دوستان خود نیز طرد شده است. او سپس ماجراجویی خود را آغاز می‌کند تا به واقعیت آنچه رخ داده پی ببرد. اما علاوه بر شخصیت اصلی داستان، Yakuza: Like a Dragon چه تفاوت‌هایی با نسخه‌های پیشین خود دارد؟

کلیدی‌ترین تفاوت نبرد‌های بازی هستند که اکنون به مبارزات نوبتی تبدیل شده‌اند و با تکیه بر عناصر آشنای سبک نقش‌آفرینی پیش می‌روند؛ سبک حمله، مهارت شخصیت‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات مورد استفاده از مواردی هستند که برروی نتیجه‌ی مبارزات تاثیر دارند. البته هنوز طرفدران مجموعه‌ی Yakuza می‌توانند از داستان‌ها و فعالیت‌های فرعی فوق‌العاده‌ای و مینی‌گیم‌هایی چون خوانندگی و مسابقات ریسینگ لذت ببرند. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید.

بازی Yakuza: Like a Dragon هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این عنوان برروی اکس‌باکس وان از Smart Delivery پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد تا با خرید نسخه‌ی نسل هشتمی این بازی، نسخه‌ی ارتقایافته‌ی آن را به‌صورت رایگان برروی اکس‌باکس سری اکس/اس دریافت کنید.

دارندگان پلی‌استیشن ۵ باید برای تجربه‌ی Yakuza: Like a Dragon تا ۳ فروردین ۱۳۹۹ (۲۲ مارچ ۲۰۲۰) صبر کنند. مشابه کنسول مایکروسافت، دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ هم می‌توانند نسخه‌ی ارتقایافته‌ی رایگان نسل بعدی را دریافت کنند. خبر بد اینجاست که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این عنوان از فایل‌های ذخیره‌ی کنسول پیشین پشتیبانی نمی‌کنند.

دریافت با کیفیت ۴۸۰P | دریافت با کیفیت ۷۲۰P | دریافت با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.