پی سی بازی Whale Trail برای اندروید تخفیف خورد - پی سی

تیم سازنده‌ی Whale Trail امروز در خبر بسیار خوبی اعلام کرد که این بازی با تخفیف ویژه‌ای برروی سیستم عامل اندروید همراه شده است و بازی‌بازان فرصت خوبی برای تجربه‌ی آن دارند. همچنین برای آشنایی بیشتر آن‌ها، تریلر تازه‌ای از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم مشاهده خواهیم کرد.

Whale Trail از سری عناوین فکری و پازلی بوده که تیم سازنده برای ساخت آن، ترکیبی از عناوین قدیمی و جدید را به کار برده است. این بازی در گذشته برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد، اما متاسفانه استقبال خوب بازی‌بازان را به همراه نداشت و تنها توسط عده‌ی کمی خریداری شد. به همین دلیل، سازندگان برنامه‌هایی را برای افزایش هواداران و محبوبیت این عنوان در ذهن دارند و باید دید که تا چه حد در این زمینه موفق خواهند شد. بازی علی‌رغم گرافیک ساده، گیم‌پلی اعتیادآور و رنگارنگی دارد و از موسیقی‌های دلنشین آن هم نباید به سادگی عبور کرد. گفتنی است که استودیوی آس‌تو (ustwo) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است. این استودیو سابقه‌ی توسعه‌ی عناوین درخشانی نظیر سری Monument Valley را هم در کارنامه دارد.

پیش از امروز، بازی Whale Trail با قیمت ۳٫۹۹ دلار برروی فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) در دسترس قرار داشت. حال امروز مطلع شدیم که این بازی با تخفیف ۵۰ درصدی همراه شده است و بازی‌بازان قادر هستند تا آن را تنها با مبلغ ۱٫۹۹ دلار خریداری کنند که می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد. همان‌طور که گفته شد، تریلر جدیدی هم از این بازی منتشر شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.