پی سی بازی The Last of Us Remastered پس از گذشت بیش از یک سال به‌روزرسانی تازه‌ای دریافت کرد - پی سی

طبق گزارشاتی که به تازگی توسط برخی بازی‌بازان منتشر شده است، به نظر می‌رسد استودیو‌ی ناتی داگ (Naughty Dog) پس از گذشت بیش از یک سال به‌روزرسانی تازه‌ای را برای بازی The Last of Us Remastered منتشر کرده است که مطمئناً نمی‌تواند نامرتبط با نزدیک‌ شدن به تاریخ عرضه‌ی جهانی کنسول پلی‌استیشن ۵ باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این موضوع بپردازیم.

مدتی قبل بود که عناوین God of War و God of War III Remastered به‌روزرسانی تازه‌ای را پس از مدت‌ها و آن هم به صورت تقریباً هم‌زمان دریافت کردند که باعث شد بسیاری از بازی‌بازان گمان کنند به‌روزرسانی‌های تازه منتشر شده با آماده شدن این آثار برای به اجرا درآمدن در بهترین حالت ممکن برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ در ارتباط است.

حال طبق اطلاعاتی که به تازگی به دست آمده است، به نظر می‌رسد بازی The Last of Us Remastered پس از گذشت بیش از یک سال به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده و به نسخه‌ی ۱٫۱۱ ارتقاء یافته است. این به‌روزرسانی برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ نزدیک به ۵۰۰ مگابایت و برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو چیزی در حدود ۴۰ مگابایت حجم دارد. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رفت، در توضیحات این به‌روزرسانی نیز تنها رفع برخی از باگ‌های جزئی ذکر شده است.

اگرچه طبق اظهارات یکی از استریمر‌های نام‌دار صنعت بازی‌های ویدئویی که با نام کاربری Anthony Calabrese در توییتر (Twitter) شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی زمان بارگذاری ابتدایی بازی را به میزان قابل توجهی حتی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز کاهش می‌دهد و درواقع هدف از انتشار این به‌روزرسانی کاهش حداکثری زمان بارگذاری ابتدایی بازی برروی کنسول‌های نسل هشتم و مخصوصاً نهمی شرکت سونی است.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر شده و در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.