پی سی بازی The Bonfire 2: Uncharted Shores برروی اندروید در دسترس قرار گرفت - پی سی

تیم سازنده‌ی The Bonfire 2: Uncharted Shores بالاخره امروز این بازی جذاب را برروی سیستم عامل اندروید نیز در دسترس قرار داد که می‌تواند خبر مهمی برای بسیاری از بازی‌بازان به حساب بیاید. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتر به همراه یک تریلر در این زمینه باشید.

The Bonfire 2: Uncharted Shores عنوانی استراتژی محور است که شرکت فردبیر گیمز (FredBear Games) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است. این بازی ابتدا در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل iOS منتشر شد و استقبال نسبتا خوبی هم از آن به عمل آمد. همین قضیه موجب شد تا تیم سازنده آن را به دست دارندگان سیستم عامل اندروید نیز برساند.

در این عنوان که بیشتر در سبک مدیریت است، شما باید رهبری گروهی بزرگ در جزیره‌ای عجیب و غریب را به دست گرفته و به آن‌ها برای زنده ماندن یاری رسانید. ظاهرا منابع غذایی این جزیره رو به اتمام است و این شما هستید که هر چه سریع‌تر باید چاره‌ای اندیشیده و به نجات افرادتان بپردازید. علاوه بر فعالیت‌هایی مانند کشاورزی، باید با کمک ساکنان این جزیره کارهایی همچون ساخت سازه‌ها و مبارزه با برخی از دشمنان را هم انجام دهید که در نوع خود بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این دشمنان شامل هیولاها، گرگ‌ها و عنکبوت‌های غول‌پیکر هستند که شبانه برای از بین بردن محل زندگی شما حمله می‌کنند.

هر یک از افراد این جزیره از سلامتی و انرژی مجزایی بهره‌مند هستند که این موضوع کار را برای شما دشوارتر خواهد کرد. ضمنا هر کدام ممکن است در زمان‌های مختلفی احساس گرسنگی داشته باشند و باید به موقع نیازهایشان را برطرف کنید. البته فراموش نکنید که مدیریت درست این منابع امری ضروری است و اگر این اتفاق صورت نگیرد، شاید با قحطی مواجه شوید.

برای ده روز اول انتشار The Bonfire 2: Uncharted Shores برروی اندروید، بخش‌هایی از این بازی رایگان است و می‌توانید آن را بدون هیچ دردسری از طریق فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دریافت کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌ گیری بهتری برای تجربه‌ی بازی در آینده داشته باشید؛ چرا که پس از گذشت این ده روز باید مبلغ ۴٫۹۹ دلار را برای خرید آن پرداخت کنید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون The Bonfire 2: Uncharted Shores، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت تریلری از این اثر اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.