پی سی بازی Space Grunts برروی نینتندو سوییچ منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Space Grunts امروز در خبر جدیدی اعلام کرد که این بازی از امروز برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.

Space Grunts از سری آثار استراتژی و نقش‌آفرینی است که در ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان را هم در بر داشت. در این بازی شما باید کنترل چند فضانورد را به عهده گرفته و به انجام کارهای متنوعی در این زمینه بپردازید. پس از گذشت مدتی، سیگنال‌های مرموزی را از ماه دریافت می‌کنید و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرید که به همراه گروهتان به آن جا سفری داشته و از رمز و رازهای آن مطلع شوید. سپس آگاه می‌شوید که موجودات بیگانه‌ی گوناگونی قصد کشتن شما را دارند و باید نبردهای جانانه‌ای با آن‌ها داشته باشید. خوشبختانه امکان ارتقای سلاح‌ها و دیگر آیتم‌ها برای بازی‌بازان فراهم بوده و این قضیه تا این جا باعث محبوبیت بازی شده است. سرعت هم در Space Grunts از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت رعایت این اصل، احتمال پیروزی خود را بیشتر خواهید کرد. استودیوی ارنج‌پیکسل (OrangePixel) وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

طبق اخباری که امروز منتشر شد، متوجه شدیم که بازی Space Grunts برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار گرفته است. ظاهرا ارنج‌پیکسل در آینده نیز قصد دارد تا عناوین خود را برروی کنسول ذکر شده عرضه کند؛ اتفاقی که در ماه‌های قبل هم شاهدش بودیم. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Space Grunts، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.