پی سی بازی Rocket League در ماه میلادی جاری تبدیل به یک عنوان رایگان خواهد شد - پی سی

از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۵، بازی Rocket League به تدریج به یکی از محبوب‌ترین عناوین چند نفره‌ی آنلاین برروی کنسول‌های بازی و پلتفرم رایانه‌های شخصی تبدیل شده است. اگرچه این بازی ابتدا به عنوان یک اثر پولی به بازار منتشر شد اما به نظر می‌رسد که قرار است در ماه جاری شاهد تبدیل شدن آن به یک بازی کاملا رایگان باشیم.

در واقع پس از موفقیت‌های فراوان عنوان Rocket League و شهرتی که برای استودیوی سایونیکس (Psyonix) به ارمغان آورد، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) این استودیوی خلاق را به صورت کامل و رسمی خریداری نمود. حال به نظر می‌رسد طبق برنامه‌های شرکت اپیک گیمز قرار است عنوان Rocket League به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد و وارد فصل جدیدی از دنیای بازی‌های آنلاین و چند نفره شود.

پیرامون همین موضوع، به تازگی استودیوی سایونیکس در خبری رسمی اعلام کرد که قرار است در تاریخ ۲ مهر ماه ۱۳۹۹ (۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) بازی Rocket League به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ قرار گیرد. همچنین تایید شد که پیش از رایگان شدن بازی، یک به‌روزرسان جدید در تاریخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای عنوان Rocket League عرضه خواهد شد و بازی‌بازان با دریافت آن می‌توانند به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی از جمله پیشرفت میان-پلتفرمی با استفاده از حساب کاربری اپیک گیمز، آیتم‌های Legacy منحصر به فرد و بسیاری از بهبودها و محتویات جدید دسترسی پیدا کنند.

همچنین استودیوی سایونیکس در خبر رسمی خود افزود که با شروع رایگان شدن بازی Rocket League، بازی‌بازان تنها این اثر را می‌توانند برروی فروشگاه اپیک گیمز دریافت کرده و دیگر برروی فروشگاه استیم (Steam) وجود نخواهد داشت. با این حال کاربران فروشگاه استیم که این اثر را خریداری کرده‌اند همچنان پشتیبانی خواهند شد و مشکلی برای ادامه‌ی روند بازی Rocket League نخواهند داشت. علاوه بر موارد ذکر شده برای دوران پس از رایگان شدن بازی، علاقه‌مندان می‌توانند در یک رویداد محدود و منحصر به فرد که به کراس‌آور دو بازی Rocket League و Fortnite می‌پردازد و تحت عنوان Llama-Rama شناخته خواهد شد، شرکت نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده نسخه‌ی رایگان بازی Rocket League تغییرات بسیاری را در سیزن پس خود و سیستم‌های Tournaments و Challenges خواهد دید تا یک تجربه‌ی جدید و منحصر به فرد را برای بازی‌بازان به ارمغان آورد.

در اوایل سال جاری توسط استودیوی سایونیکس تایید شد که کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ دیگر نیازی به خرید اشتراک‌های ماهانه‌ی پلی‌استیشن پلاس و نینتندو سوییچ آنلاین جهت تجربه‌ی بازی Rocket League نخواهند داشت. حال با توجه به محبوبیت بالای این اثر در میان بازی‌بازان و رایگان شدن آن، استودیوی سایونیکس باید خود را جهت ایجاد یک تجربه‌ی ارزشمند برای گروه بزرگی از مخاطبین جدید آماده سازد.

عنوان چند نفره و آنلاین Rocket League هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های مک، لینوکس، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید به مشاهده‌ی تریلر سینمایی این بازی که به مناسبت رایگان شدن آن منتشر شده است، بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.