پی سی بازی Ride 4 برروی پلی‌استیشن ۵ با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم اجرا خواهد شد - پی سی

در کمتر از یک ماه دیگر بازی شبیه ساز مسابقات موتورسواری RIDE 4 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل کنونی عرضه می‌شود، اما مانند اکثر بازی‌های ویدیویی دیگر ، این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه خواهد شد.

در به روزرسانی که اخیراً در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده است ، تولید کننده‌ی این عنوان مایل‌استون (Milestone)، لوئیجی کروکتا (Luigi Crocetta) تأیید کرد که بازی RIDE 4 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ بر روی کنسول پلی‌اسیتشن ۵ راه‌اندازی می‌شود و همچنین توضیح داد که چگونه این بازی از قابلیت‌های سخت افزاری جدید کنسول استفاده می‌کند. برای افرادی که تازه با این عنوان آشنا شده‌اند، این بازی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه در پلی‌استیشن ۵ اجرا می‌شود، که این کار با رزولوشن حداکثر ۴K انجام می‌شود. در همین حال، RIDE 4 همچنین از حافظه SSD کنسول پلی‌اسیتشن ۵ برای نه تنها کاهش قابل توجه بارگذاری، بلکه همچنین یک تجربه بهتر از گیم‌پلی استفاده خواهد کرد، با وجود SSD ، به سازندگان این امکان را داده می‌شود تا بازی‌بازان را بهتر غوطه‌ور کنند و  محیط بازی در حالی که ۳۰۰ کیلومتر در ساعت در اطراف مسیرها در گردش است،بهتر نمایش داده شود.

در همین حال ، مانند بسیاری دیگر از نسخه‌های مهم آینده برای RIDE 4 نیز، کنسول پلی‌اسیتشن ۵ نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد DualSense استفاده خواهد کرد. کروستا توضیح داد:

اهرم های گاز و ترمز مقاومت خاص خود را برای انتقال همان احساسات مشابه در راندن واقعی دارند. ما همچنین از قسمت لمسی استفاده می‌کنیم تا بازی‌بازان بتوانند ارتعاشات وسیله نقلیه خود را احساس کنند، درست مثل زمانی که در خیابان سوار آن می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.