پی سی بازی Retro Machina سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت - پی سی

استودیوی اربیت (Orbit) امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی جالب Retro Machina قرار است اوایل سال آینده به دست هواداران برسد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر تازه‌ای از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Retro Machina عنوانی در سبک‌های اکشن و پازلی است که می‌تواند عده‌ی زیادی از بازی‌بازان را به وجد آورد. به نقل از استودیوی اربیت، آگاه شدیم که این اثر در تاریخی نامشخص از اوایل سال آینده‌ی میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. این عنوان داستان ربات ناقصی را روایت می‌کند که قطعاتی از خود را در اختیار ندارد. به همین دلیل، او تصمیم می‌گیرد که به بخش‌های مختلفی از محیط پیرامون خود سر زده و خود را کامل کند. بازی از جهان درگیر کننده و عجیبی برخوردار است و بازی‌بازان در وهله‌ی اول به این موضوع پی خواهند برد. نکته‌ی جالب هم این است که سایر مناطق زمین به طور کلی از بین رفته‌اند و دیگر قابل سکونت نیستند. همین قضیه کار این ربات دوست داشتنی را برای رسیدن به اهدافش سخت خواهد کرد.

معماهای سرگرم کننده‌ای در بین راه جلوی شما سبز می‌شوند که حل کردن آن‌ها برای پیشروی و دستیابی به برخی سرنخ‌ها الزامی خواهد بود. همچنین بدیهی است که عده‌ای از دشمنان نخواهند که شما به اهدافتان دست پیدا کنید. در همین راستا، فنون و مهارت‌های مفیدی در دست دارید که باید از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. این کاراکتر کاملا تنها است و هیچ دوستی ندارد که این هم چالش دیگری برایش محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی آن هم باید به باس‌ها و رمز و رازهای عجیب اشاره داشت. بنابراین در صورتی که از دوست داران آثار ذکر شده هستید، Retro Machina را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در صورت دریافت اخبار بیشتر از Retro Machina شامل تاریخ دقیق عرضه‌، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی هم از این اثر به دست بازی‌بازان رسید که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.