پی سی بازی PUBG Mobile دو میلیون کاربر را در یک هفته اخیر مسدود کرده است - پی سی

بازی‌های آنلاین رقابتی باید دائماً محتوای خود را تغییر دهند، از نقاط قوت و ضعف شخصیت در بازی‌های جنگی گرفته تا آمار سلاح مانند زمان بارگیری مجدد در شوترهای اول شخص، تا تجربه را برای بازی‌بازان متعادل نگه دارند. همان‌طور که توسط شرکت‌هایی مانند بلیزارد (Blizzard) در هزاران حساب بازی Overwatch در سال ۲۰۲۰ را مسدود کرده‌اند، آن‌ها همچنین باید با تقلب مبارزه کنند. بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile با ممنوعیت بیش از ۲٫۲ میلیون حساب در عرض فقط یک هفته همه چیز را به سطح دیگری رسانده است.

بتل رویال‌های معروف مانند PUBG و Fortnite دارای تعداد زیادی بازی‌باز با تقلب های گاه و بی‌گاه هستند. حتی در سطوح بالاتر، بازی‌هایی مانند Apex Legends بازی‌بازان برتر را به دنبال اتهاماتی مسدود کرده‌اند. براساس پستی که توسط حساب PUBG Mobile Twitter در روز جمعه منتشر شد ، دلایل ممنوعیت زیاد آن‌ها بین ۲۰ اوت و ۲۷ آگوست شامل دید اشعه ایکس ، هدف خودکار و اصلاح مدل شخصیت بوده است. علاوه بر ۲٫۲ میلیون ممنوعیت حساب ، PUBG Mobile همچنین اعلام کرد که تقریباً ۱٫۵ میلیون دستگاه فردی را از دسترسی به بازی برای همیشه معلق کرده است. توسعه دهندگان PUBG قبلاً در مورد شیوع برنامه های ضد تقلب خود برای سال ۲۰۲۰ در یک پست وبلاگی پس از شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ، که منجر به تغییر برای وقایع مهم شد، کاملاً به‌صورت دیجیتالی بحث کردند.

از جمله اقدامات مقابله با تقلب در بازی اصلی و نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند آن ، اضافه شدن مجوز دو کاربری، تنظیمات برنامه ریزی شده برای بهبود آسیب پذیری هک در سلاح‌ها، وسایل نقلیه و شخصیت‌ها و همچنین تقویت نرم افزار ضد تقلب است. انتهای پست روز جمعه همچنین در مورد اقدامات ضد تقلب بهبود یافته بخشی از عصر جدید PUBG Mobile ، نسخه ۱٫۰ نسخه بروزرسانی شده در سپتامبر،منتشر خواهد شد. PUBG Mobile از طریق به‌روزرسانی‌های مستقل و اضافه کردن محتوای منحصر به فرد، خود را از بازی اصلی که هشتمین فصل محتوای خود را در اواخر ماه جولای آغاز کرد، متمایز کرده است. به عنوان مثال، یک نقشه‌ی انحصاری PUBG Mobile به نام Livik ماه گذشته به حالت بتل رویال اضافه شد و به مخاطبان این امکان را داد که به طور بالقوه از طریق رایانه‌های شخصی و کنسول خود به تجربه‌ی آن نسخه بپردازند. حتی با وجود این محتوای منحصر به فرد ، این عنوان بتل رویال در گوشی‌های هوشمند بیش از شیوع هکرها و تقلب در ماه‌های اخیر مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. PUBG Mobile تقریباً در هند ممنوع شد زیرا سیاست حفظ حریم خصوصی آن منجر به سوالاتی در مورد امنیت ملی در کشور آسیای جنوبی می‌شد. با این حال، تیم توسعه دهنده‌ی PUBG برای جلوگیری از این اتفاق تغییراتی ایجاد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.