پی سی بازی Monster Quest: Seven Sins برروی اندروید منتشر شد - پی سی

استودیوی یوبی‌جوی (uBeeJoy) همان‌طور که وعده داده بود، امروز بازی Monster Quest: Seven Sins را برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق سیستم عامل اندروید منتشر کرد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر به همراه یک تریلر باشید.

Monster Quest: Seven Sins از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی است که در آن باید به جمع‌آوری هیولاها و موجودات عجیب و غریب پرداخته و آن‌ها را تربیت کنید تا برای نبردهای حساس آماده شوند. هر یک از این موجودات از توانایی‌های خاصی برخوردار هستند و در کنار هم می‌توانند به تیمی قدرتمند تبدیل شوند. بازی از لحاظ کاراکترها تنوع خوبی دارد و ایرادی در آن دیده نمی‌شود. شما می‌توانید برای شروع نبردها، سطوح دشواری مختلفی را انتخاب کنید و همه چیز به مهارت‌هایتان بستگی دارد. ضمنا از رمز و رازها یا همان ایستر اگ‌های بازی نباید به سادگی عبور کرد؛ چرا که پس از کشف آن‌ها، امتیازات فراوانی به شما تعلق خواهد گرفت. شایان ذکر است که شرکت فوق وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی را به عهده دارد و در کارنامه‌اش نام آثاری همچون Typoman Mobile نیز به چشم می‎‌خورد.

به گفته‌ی اعضای تیم سازنده‌ی Monster Quest: Seven Sins، آگاه شدیم که این بازی از امروز به صورت رایگان برروی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری می‌توانند آن را از طریق فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دریافت نمایند. ضمنا شایعاتی مبنی بر انتشار این عنوان برای iOS نیز به گوش می‌رسد و باید دید که واکنش این تیم نسبت به این قضیه چه خواهد بود. در پایان جدیدترین تریلر مربوط به Monster Quest: Seven Sins قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.