پی سی بازی Kena: Bridge of Spirits با تاخیر مواجه شد - پی سی

لحظاتی پیش استودیوی امبر لب (Ember Lab) اعلام کرد که بازی اکشن-ماجراجویی Kena: Bridge of Spirits تا سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ تاخیر خورده و دلیل اصلی آن پیچیدگی‌های روابط کاری به دنبال شیوع ویروس کرونا است. قرار بود این اثر در اواخر سال جاری و زمان عرضه‌ی کنسول نسل بعدی سونی در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

آن‌ها متن زیر را در این باره منتشر کردند:

تیم امبر لب در مورد بازخوردهای مثبت طرفداران و بازی‌بازان بسیار خرسند و خوشحال است. جملات محبت آمیز شما به تیم ما قدرت و امید می‌دهد. سال ۲۰۲۰ چالش‌های متعددی را به مراحل ساخت و استودیوی ما اضافه کرد که اصلا انتظارش را نداشتیم و به همین دلیل توسعه‌ی پروژه‌ی ما کندتر از انتظار ما پیش رفت. به همین دلیل، ما تصمیم سختی گرفتیم مبنی بر این که Kenda: Bridge of Spirits را تا سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ تاخیر بزنیم.  ما به راحتی این تصمیم را نگرفتیم اما این برای سلامت تیم واجب است و به صلاح بازی خواهد بود. ما از این زمان اضافی برای اصلاح و پولیش این عنوان استفاده خواهیم کرد تا هم به سطح انتظارات شما برسیم و هم از طرفی بهترین تجربه را به ارمغان بیاوریم. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با Kena به اشتراک گذاشته می‌شود.

Kena: Bridge of Spirits برای اولین بار در رویداد ماه ژوئن پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد. ما در تریلر شاهد کیفیت بصری بسیار جذابی بودیم و همچنین موجودات عجیب و غریب جالبی در تریلر خودنمایی می‌‌کردند. سلاح‌های جادویی و مبارزات با هیولاها از المان‌های اصلی این اثر خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.