پی سی بازی I Am Dead تاخیر خورد - پی سی

استودیوی هالو پوندز (Hollow Ponds) امروز در خبر بدی اعلام کرد که بازی I Am Dead با تاخیر نه چندان طولانی همراه شده است و دیرتر از تاریخ گفته شده به دست بازی‌بازان می‌رسد. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر دیگری از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

I Am Dead از سری عناوین ماجراجویی و پازلی است که در آن زندگی پس از مرگ روایت می‌شود و حال و هوای عجیبی هم دارد. داستان بازی از این قرار است که شما باید کنترل شخصیتی به نام موریس لاپتون (Morris Lupton) که یک نگهبان موزه است را به دست گرفته و به کشف رمز و رازهای عجیب پیرامون خود بپردازید. یک دوست صمیمی به نام اسپارکی (Sparky) هم دارید که شما را در انجام امور مهم یاری می‌رساند. گیم‌پلی بازی مملو از معماهای چالش‌برانگیز و مهیج است و نوآوری را در این خصوص از سازندگان شاهد هستیم. اگر شما هم از علاقه‌مندان به آثار این سبک هستید، I Am Dead انتخاب نسبتا ایده‌آلی برایتان خواهد بود. قابل ذکر است که دو استودیوی هالو پوندز و ریچارد هاگ (Richard Hogg) به صورت مشترک وظیفه‌ی توسعه‌ی این اثر را به عهده داشته‌اند و ناشر آن را هم باید استودیوی آناپرنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) به حساب آورد. تیم سازنده سابقه‌ی ساخت عناوین درخشانی نظیر Hohokum و Wilmot’s Warehouse را در کارنامه دارند. برای مشاهده‌ی اولین تریلر از این بازی به همراه اطلاعات بیشتر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی I Am Dead ابتدا قرار بود در ماه جاری برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد، اما عرضه‌ی آن به دلیل بروز مشکلاتی در روند توسعه به تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۹ (۸ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) موکول شد. البته همان‌طور که گفته شد، این تاخیر چندان هم طولانی نیست و بازی‌بازان را اذیت نخواهد کرد. در پایان می‌توانید تازه‌ترین ویدئوی مربوط به I Am Dead را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.