پی سی بازی Hot Wheels Unlimited برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Hot Wheels Unlimited که در گذشته از عرضه‌ی این بازی برروی گوشی‌های هوشمند خبر داده بود، بالاخره امروز آن را منتشر کرد و حال باید دید که بازی‌بازان چه واکنشی در موردش خواهند داشت. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر دیگری از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Hot Wheels Unlimited را باید عنوانی هیجان انگیز در سبک مسابقه‌ای به حساب آورد که حالتی سه‌بعدی دارد. در این بازی باید به انتخاب خودروی دلخواهتان پرداخته و بخش‌های متنوعی را برای شروع یک رقابت جذاب برگزینید. همچنین دشمنانی در این بازی مانند گوریل‌ها و کوسه‌ها شما را تعقیب می‌کنند و باید با واکنش‌های به موقع و مناسب، جان سالم به در ببرید. از ممعماهای چالش برانگیز بازی نیز نباید به سادگی عبور کرد. در یکی از بخش‌های بازی، قادر هستید تا خودروی مورد علاقه‌ی خود را به وجود آورده و آن را وارد مسابقات کنید. لازم به ذکر است که شرکت متل اند باج (Mattel and Budge) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

طبق اعلام سازندگان، آگاه شدیم که بازی Hot Wheels Unlimited از امروز به صورت رایگان برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری قادر به دریافت آن هستند. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت تازه‌ترین تریلر مربوط به آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.