پی سی بازی Flight Simulator 2D برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی Flight Simulator 2D که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز آن را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد که خبر خوبی برای عده‌ی زیادی از افراد خواهد بود. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

همان‌طور که از نام Flight Simulator 2D پیداست، با یک بازی جالب در سبک شبیه‌سازی پرواز سر و کار داریم که ممکن است عده‌ی فراوانی را به خود جذب کند. تفاوت این اثر با سایر بازی‌های در این سبک، دوبعدی بودن آن است که باید دید واکنش افراد در این زمینه چه خواهد بود. طراحی مراحل و ماموریت‌های این بازی به گونه‌ای صورت گرفته است که دقیقا با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگاری داشته باشد. قوانین فیزیکی همچون جاذبه نیز به خوبی در این عنوان رعایت شده است که این قضیه به جذابیت‌ها و دشواری‌های آن اضافه می‌کند. پس اگر از طرفداران این بازی‌ها هستید، Flight Simulator 2D را به هیچ وجه از دست ندهید.

یکی از نکات قابل توجه در خصوص Flight Simulator 2D، تغییرات آب و هوایی آن است به عنوان مثال، هوا در جریان پرواز ممکن است بارانی و یا برفی شود که در این صورت باید از راهبردهای دیگری برای پیشروی بهتر استفاده نمایید. طوفان نیز از مشکلات دیگر در این خصوص به شمار می‌رود. در ابتدای بازی، نقشه‌هایی از سرزمین‌های متنوع به چشم می‌خورد که هر یک چشم نواز و جالب هستند.

به طور کلی سه بخش در منوی بازی Flight Simulator 2D یافت می‌شود که به ترتیب Free flight، Air Transport و Landing Challenge نام دارند. در Free flight قادر هستید تا به صورت آزادانه و بدون هیچ دردسری پروازی را تجربه کرده و مهارت‌های خود را برای سایر قسمت‌ها بالا ببرید. در Air Transport هم این امکان وجود دارد که مسافران را سوار هواپیمای خود کرده و این بار با چالش‌های هیجان انگیزتری مواجه شوید. فراموش نکنید که حتی اشتباهات کوچک در این حالت با عواقب جبران ناپذیر همراه خواهد بود. در نهایت، در قسمت Landing Challenge باید بهترین فرودهای خود را به نمایش گذاشته و امتیازات ویژه‌ای کسب کنید. به گفته‌ی سازندگان، Flight Simulator 2D در وهله‌ی اول بسیار ساده است، اما تبدیل شدن به یک بازی‌باز ماهر در آن سخت خواهد بود.

Flight Simulator 2D هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و بازی‌بازان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و یا اپ استور (App Store) آن را دریافت کنند. دانلود این عنوان رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات در خود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.