پی سی بازی Dungeon Drifter به‌زودی برروی گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Dungeon Drifter پس از معرفی این بازی، امروز در تازه‌ترین خبر خود از عرضه‌ی آن در آینده‌ای نزدیک برروی گوشی‌های هوشمند خبر داد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

Dungeon Drifter از سری عناوین استراتژی محور و فکری است که سازندگان برای ساخت آن سعی داشته‌اند تا از ویژگی‌های آثار کلاسیک و مدرن بهره ببرند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که استقبال خوبی از این بازی به عمل آید. شاید بازی در وهله‌ی اول کمی دشوار به نظر برسد، اما در ادامه و پس از کسب آشنایی بیشتر از آن لذت خواهید برد. قهرمانان مختلفی نیز در این عنوان وجود دارند که پس از طی کردن ماموریت‌های گوناگون قادر به انتخابشان خواهید بود. در مجموع همه چیز در Dungeon Drifter به فکر شما بستگی دارد و اگر از دوست داران این آثار هستید، از تجربه‌ی آن دریغ نکنید. لازم به ذکر است که شرکت کامپالسیو گیمز (Compulsive Games) وظیفه‌ی توسعه و عرضه‌ی آن را به عهده دارد. از سوابق این استودیو می‌توان به آثار درخشانی نظیر Adrenaline: Speed Rush اشاره داشت.

به گفته‌ی اعضای سازنده‌ی Dungeon Drifter، مطلع شدیم که این بازی قرار است در ماه‌های اول سال ۲۰۲۱ میلادی برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد. انتظار داریم که در روزهای آینده اخبار بیشتری از این اثر عرضه شود. ضمنا امروز تصویری از محیط بازی و آموزش بخش‌های مختلف آن منتشر شده که در پایان قابل مشاهده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.