پی سی بازی Driveclub برروی پلی‌استیشن ۵ شامل «بهبود قابل توجهی» نمی‌شود - پی سی

اگر امیدوار بودید تا بتوانید بازی Driveclub را برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ با رزلوشن و نرخ فریم بالا تجربه کنید، باید خبر بدی را به اطلاعتان برسانیم. متاسفانه رزلوشن و نرخ فریم این عنوان برروی مقدار مشخصی قفل شده‌اند و در نتیجه بدون انتشار یک به‌روزرسان، احتمالاً شما تنها از سرعت بالاتر بارگذاری و عملکرد پایدار‌تر بهره خواهید برد.

اخیراً آقای پاول راستچینسکی (Paul Rustchynsky)، کارگردان بازی Driveclub که هم‌اکنون در استودیوی اولانچ (Avalanche Studios) فعالیت دارد، به برخی از سوالات طرفداران در مورد Driveclub و سری MotorStorm پاسخ داده است. او ابتدا اعلام کرد که با تجربه‌ی Driveclub برروی پلی‌استیشن ۵، بازی‌بازان شاهد ارتقای قابل توجهی نخواهند بود:

نرخ فریم و رزلوشن به ترتیب برروی ۳۰ و ۱۰۸۰P قفل شده‌اند. حتی زمان بارگذاری‌ها نیز از همان اول شگفت انگیز بود.

او سپس در مورد احتمال عرضه‌ی به‌روزرسان، نسخه‌ی ریمستر و یا دنباله‌ی Driveclub صحبت کرد:

راستش را بخواهید، به نظرم به شدت بعید است. سونی Gran Turismo را به عنوان مجموعه‌ی ریسنیگ مهم خود دارد و حتی هزینه‌ی یک نسخه‌ی ریمستر شده نیز به خاطر لایسنس‌ها بسیار زیاد خواهد بود.

راستچینسکی در ادامه کمی در مورد سری MotorStorm توضیح داد و به احتمال بازگشت این مجموعه اشاره کرد:

سونی صاحب آی‌پی است و می‌تواند هر وقت که خواست آن را بازگرداند، اما من از پروژ‌ه‌‌ای که هم‌اکنون در حال توسعه باشد، مطلع نیستم. به نظرم شانس بسیار کمی وجود دارد، اما کاملاً احتمال آن را رد نمی‌کنم. پس همچنان امیدوار باشید!

در نهایت این کارگردان اعلام کرد که کسی تاکنون برای یک پروژه‌ی مرتبط با MotorStorm و Driveclub با او تماس نگرفته است، اما راستچینسکی دوست دارد تا اگر شرایط مهیا شود، دوباره برروی این دو مجموعه کار کند.

متاسفانه با توجه به بسته شدن استودیوی اوولوشن (Evolution Studios) و همچنین حذف شدن بازی Driveclub از فروشگاه پلی‌استیشن، به شدت بعید است که شاهد انتشار یک به‌روزرسان برای ارتقای این عنوان باشیم.

بازی Driveclub هم‌‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.