پی سی بازی Digimon Survive تاخیر خورد - پی سی

با توجه به اعلام سازندگان Digimon Survive، ظاهرا این بازی باز هم با تاخیر مواجه شده است و بازی‌بازان کمی دیرتر از تاریخ گفته شده قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، تاکنون نسخه‌های مختلفی از سری Digimon در دسترس قرار گرفته که اکثر آن‌ها هم نزد بازی‌بازان به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. حال جدیدترین نسخه‌ی این سری Digimon Survive نام دارد و ابتدا در سال ۲۰۱۸ معرفی و تا به حال اطلاعات فراوانی از آن منتشر شده است. شخصیت‌های مختلف و خاطره انگیزی در این نسخه وجود دارند که هر یک از توانایی‌های خاصی برخوردار هستند و با توجه به سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید نسبت به انتخابشان اقدام نمایید. پس اگر از طرفداران سبک‌ها و یا سری ذکر شده هستید، Digimon Survive را به هیچ وجه از دست ندهید. گفتنی است که دو شرکت ویچ‌کرفت (Witchcraft) و بندای نامکو (Bandai Namco) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند. چندی پیش تصاویری از کاراکترهای این اثر در دسترس قرار گرفت که برای مشاهده‌ی آن‌ها می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

ویچ‌کرفت امروز بار دیگر اعلام کرد که بازی Digimon Survive تاخیر خورده است و احتمالا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. این عنوان ابتدا قرار بود در سال جاری به دست بازی‌بازان برسد. یکی از اعضای تیم سازنده در این زمینه گفته است:

ما در حال مرور روند توسعه‌ی بازی و برطرف‌سازی مشکلات مختلف Digimon Survive هستیم. بابت این اتفاق متاسفیم و از صبر شما طرفداران ممنون هستیم. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در این زمینه به اشتراک خواهیم گذاشت.

البته این تاخیر ممکن است چندان هم بد نباشد و در همین راستا، در آینده با عنوان کاملی مواجه شویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.