پی سی بازی Cubo’s Adventure برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Cubo’s Adventure همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز این بازی را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد تا بازی‌بازان بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین برای آشنایی بیشتر افراد، ویدئوی جدیدی از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

همان‌طور که از نام Cubo’s Adventure پیداست، این بازی عنوانی در سبک‌های ماجراجویی و پازلی است که استودیوی گو وایلد گیمز (Go Wild Games) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده دارد و مکسیم لینتسکی (Maxim Linetsky) را هم باید کارگردان آن دانست. این بازی هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و حال باید دید که واکنش بازی‌بازان پیرامون آن چه خواهد بود.

بازی Cubo’s Adventure شباهت فراوانی به عنوان پازلی و معمایی ۱۰۱۰ دارد و واضح است که تیم سازنده از آن الهام گرفته است. در این بازی باید هدایت شخصیتی دوست داشتنی را به دست گرفته و وی را در ماجراجویی هیجان انگیزی که دارد، راهنمایی کنید. تنها کافی است که با انگشت خود شکل‌های متنوعی را ترسیم کرده و او را به جلو ببرید. البته حواستان باشد که برای پیروزی در هر ماموریت باید از حداقل نقاشی‌ها استفاده کنید و اگر این تعداد بیش از حد شود، بازنده خواهید بود. ساختار بازی ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد و در همین راستا، گو وایلد گیمز اقدام به عرضه‌ی یک تریلر کرده است که نحوه‌ی کار با آن را نشان می‌دهد.

Cubo’s Adventure از بخش‌های متنوعی تشکیل شده که اصلی‌ترین آن حالت داستانی است. این بخش تنها شش مرحله دارد، اما به گفته‌ی سازندگان این تعداد در آینده با انتشار چند به‌روزرسانی افزایش خواهد یافت. در بخش دیگر به نام Infinite Mode باید تا جایی که قادر هستید، کاراکترتان را حرکت دهید و رکوردها را جابه‌جا کنید. هر یک از حالت‌های این عنوان از نقشه‌های مجزایی برخوردار است و بازی‌بازان و به خصوص علاقه‌مندان به سبک‌های ذکر شده می‌توانند ساعت‌ها با آن سرگرم شوند. ضمنا رویدادهایی هم به این اثر اضافه خواهد شد تا جذابیت‌های آن دوچندان شود.

نکته‌ی جالب در خصوص Cubo’s Adventure این است که این بازی کاملا رایگان بوده و حتی پرداخت درون برنامه‌ای نیز در آن به چشم نمی‌خورد. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دانلود تریلر گفته شده اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.