پی سی بازی Crash Bandicoot: On the Run به‌زودی برروی گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Crash Bandicoot: On the Run که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز اطلاعاتی در مورد انتشار آن برروی گوشی‌های هوشمند را در اختیار هواداران قرار داد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

امکان ندارد که تا به حال نسخه‌ای از سری Crash را تجربه نکرده و یا نام آن را نشنیده باشید. یکی از جدیدترین نسخه‌های این سری Crash Bandicoot: On the Run نام دارد که با سبک ماجراجویی و دوندگی بی پایان خود، می‌تواند عده‌ی زیادی از بازی‌بازان را به خود جذب کند. این بازی به صورت سه‌بعدی است و در آن همان شخصیت‌های دوست داشتنی و بامزه حضور دارند. گیم‌پلی بازی هم به این صورت است که کاراکترها به صورت خودکار حرکت می‌کنند و شما وظیفه دارید تا آن‌ها را از موانع و دشمنان عبور دهید. Crash Bandicoot: On the Run ابتدا در ماه فوریه امسال معرفی شد و بسیاری از بازی‌بازان هم برای تجربه‌ی آن مشتاق هستند. گفتنی است که دو استودیوی اکتیویژن (Activision) و کینگ (King) در امر ساخت و عرضه‌ی این بازی نقش دارند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر از این اثر به همراه تریلر معرفی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Crash Bandicoot: On the Run چندین ساعت محتوا در خود دارد و به همین دلیل، بازی‌بازان زیادی می‌توانند با آن سرگرم شوند. به جز این قضیه، ۵۰ باس و ۱۲ سرزمین مختلف برای انتخاب در بازی وجود دارند و از این لحاظ تنوع خوبی را شاهد هستیم. البته تیم سازنده اعلام کرده است که این مقدار در آینده با انتشار چند به‌روزرسانی افزایش خواهد یافت و باید دید که عملکرد آن‌ها به طور کلی در این خصوص چگونه خواهد بود.

به نقل از اعضای تیم سازنده، آگاه شدیم که بازی Crash Bandicoot: On the Run قرار است بهار سال ۲۰۲۱ برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این عنوان مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی این تیم باشیم. ضمنا پیش خرید بازی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و بازی‌بازان هم‌اکنون قادر هستند تا با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و یا اپ استور (App Store) این کار را انجام دهند. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Crash Bandicoot: On the Run، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.