پی سی بازی Control ممکن است به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود - پی سی

بر اساس ایمیل منتشر شده در توییتر رسمی Game Pass، به‌ نظر می‌رسد بازی Control ممکن است به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

ایمیل جدید منتشر شده در حساب رسمی توییتر Xbox Game Pass، به انتشار بازی Control برروی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و کنسولی این سرویس اشاره دارد. در این ایمیل به صور صریح و مستقیم به این عنوان اشاره نشده است، اما اشاراتی ضمنی به آن وجود دارد. در این ایمیل، به چراغ راهنمایی که در آن رنگ قرمز چشمک می‌زند، اشاره شده است و به نوعی به عنوان نماد این بازی محسوب می‌شود. همچنین در این توییت اشاره شده است که سرویس EA Play با انواعی از بازی‌های مختلف به رایانه‌های شخصی راه خواهد یافت. در هر صورت باید تا زمان انتشار اخبار رسمی در این مورد منتظر بمانیم.

تصویر ایمیل منتشر شده در توییتر Xbox Game Pass

بازی Control در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه‌های نسل نهمی این بازی قرار است در سال آینده‌ی میلادی با ارتقای گرافیکی عرضه شوند. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و تحت عنوان «فرای واقعیت» مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.