پی سی بازی Clan N برروی گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Clan N امروز در خبر بسیار خوبی اعلام کرد که این بازی قرار است در آینده‌ای نزیک برروی گوشی‌های هوشمتد نیز در دسترس قرار گیرد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این نسخه در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Clan N از سری عناوین آرکید و اکشن است که شرکت کرمیتیو (Cremative) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته است. این عنوان ابتدا در تابستان امسال برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و خیلی زود استقبال افراد زیادی را به همراه داشت. حتی این بازی توانست نمرات نسبتا خوبی را از سوی منتقدان کسب کند که محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. چندی پیش تریلری آن بازی منتشر شد که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

حال خبر می‌رسد که بازی Clan N به‌زودی و در تاریخی نامشخص برای گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. شما در این بازی قادر هستید تا هدایت یکی از چهار گروه نینجا را به دست بگیرید که دشمنی‌های فراوانی هم با هم دارند. سپس باید از سلاح‌های و فنون منحصربه‌فردی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را برده و سرزمین پهناوری را از آن خود کنید. بازی از گرافیک پیکسلی و جذابی برخوردار بوده و تیم سازنده برای ساخت آن از عناوین قدیمی زیادی الهام گرفته است. ضمنا شما می‌توانید در نقش یک مربی کاربلد نیز ظاهر شده و اعضای گروهتان را تمرین دهید تا شاهد افزایش مهارت‌ها و قدرت‌های آن‌ها باشید.

سرعت در بازی Clan N اهمیت زیادی دارد و در صورت رعایت این اصل، به سادگی پیروز بسیاری از نبردها خواهید بود. سیستم مبارزات این اثر هم به سبک عناوین کلاسیک است و به همین دلیل می‌تواند یاد و خاطره‌ی افراد فراوانی را زنده کند. جالب است بدانید که بخش آنلاینی هم در این عنوان به چشم می‌خورد و تجربه‌ی آن با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان‌پذیر خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند بازی Clan N مشخص نشده است و باید منتظر اخبار بیشتری از سوی سازندگان در روزهای پیش رو باشیم. پیش خرید این بازی از امروز آغاز شده است و شما قادر هستید تا با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) و یا اپ استور (App Store) این کار را انجام دهید. امروز ویدئویی از Clan N هم به دست بازی‌بازان رسید که در پایان قابل تماشا و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.