پی سی بازی Borderlands 3 از نرخ ۱۲۰ فریم در کنسول‌های نسل نهمی پشتیبانی می‌کند - پی سی

اخبار پیرامون بازی Borderlands 3 حاکی از آن است که این بازی در کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس از حالت Performance بهره می‌برد که بازی‌بازان به‌وسیله‌ی آن می‌توانند این بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برروی این دو کنسول تجربه کنند.

عنوان Borderlands 3 را می‌توان یکی از چندین بازی‌هایی دانست که در هنگام عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی با به‌روزرسان نسل جدید در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. اما نکته‌ی جالب پیرامون این بازی این است که تبلیغات این به‌روزرسان از بازی مذکور تاکنون پیرامون رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ می‌چرخید؛ اما حالا مشخص شده است که علیرغم عدم اطلاع رسانی شرکت‌های گیرباکس (Gearbox) و نه حتی ۲K، این بازی از حالتی به نام Performance در کنسول‌های یاد شده بهره می‌برد که اجازه‌ی اجرای بازی با نرخ فریم ۱۲۰ را به بازی‌بازان می‌دهد.

در حقیقت، بازی‌بازان و دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ قادر خواهند بود تا با فعال کردن حالت فوق و کاهش رزلوشن بازی به ۱۰۸۰p، نرخ فریم آن را تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه افزایش دهند. به‌هرترتیب، عدم اطلاع رسانی رسمی شرکت گیرباکس پیرامون این موضوع به خودی خود عجیب به‌نظر می‌رسد و باید شاهد واکنش این استودیو به این خبر در آینده باشیم.

بازی Borderlands 3، هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و اس، سرویس استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.