پی سی بازی A3: Still Alive برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

شرکت نت‌ماربل (NetMarble) که در گذشته از عرضه‌ی بازی A3: Still Alive برروی گوشی‌های هوشمند خبر داده بود، امروز آن را در اختیار طرفداران قرار داد که می‌تواند خبر مهمی برای آن‌ها باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی این خبر به همراه یک تریلر باشید.

A3: Still Alive از سری آثار جهان‌باز، نقش‌آفرینی و بقا است که هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. در این عنوان باید کنترل کاراکتر دلخواه خود را به عهده گرفته و در قالب بخش‌های متنوع، رقابت‌های نفس‌گیری را با دیگر بازی‌بازان داشته باشید. اکثر بخش‌های این بازی آنلاین است و برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. امکان بازی با دوستان نیز در این بازی برایتان فراهم است تا لذت بیشتری از آن ببرید. یکی از بخش‌های این اثر به سبک بتل رویال است و در آن پس از قرار گرفتن برروی نقشه‌ای بزرگ و جمع‌آوری سلاح‌ها و آیتم‌های مورد نیاز، باید دیگر افراد را از بین ببرید تا تبدیل به تنها بازی‌باز روی نقشه شوید. گفتنی است که استودیوی فوق به صورت همزمان در امر ساخت و عرضه‌ی آن نقش دارد و باید دید که چه عملکردی را با نشر جدیدترین اثر خود به جای خواهد گذاشت. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر پیرامون بازی ذکر شده می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

تیم سازنده قول داده است که در آینده به‌روزرسانی‌های زیادی را برای A3: Still Alive منتشر کند تا شاهد افزایش محتویات آن هم باشیم. این بازی رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد و برای دستیابی به برخی از امکانات باید مبلغی را بپردازید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید تریلر دیگری از گیم‌پلی A3: Still Alive را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.