پی سی بازی جدید خالق سری Bioshock در مراحل پایانی توسعه قرار دارد - پی سی

بدون شک بسته شدن استودیوی خالق سری Bioshock، یعنی ایررشنال گیمز (Irrational Games) برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی ناراحت کننده بود. با این حال، پس از این اتفاق آقای کن لوین (Ken Levine) استودیوی جدیدی تحت عنوان گوست استوری گیمز (Ghost Story Games) را تاسیس کرد و در حال حاضر برروی یک پروژه‌ی جدید کار می‌کنند. در همین حال جزئیات جدیدی از این پروژه منتشر شده است.

با وجود آن که تا کنون اطلاعات بسیار اندکی در مورد بازی جدید استودیوی گوست استوری گیمز ارائه شده است، اما اخیراً یک فهرست شغلی از سوی توسعه‌دهنده‌ی مستقر در شهر ماساچوست منتشر شده است که تایید می‌کند اثر جدید کن لوین در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

این فهرست شغلی جدید از سوی شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) برای تهیه‌کننده‌ی ارشد گوست استوری گیمز فرستاده شده است. با توجه به ویژگی‌های سینمایی آثار استودیوی ایرشنال گیمز، به نظر می رسد استودیوی گوست استوری گیمز به دنبال حفظ اعتبار خود برای بازی‌های متمرکز بر داستان و روایت با جهان‌سازی قوی خواهد بود.

با توجه به این که پروژه‌ی جدید گوست استوری گیمز و کن لوین هنوز به طور دقیق مشخص نیست، این فهرست شغلی جدید نیز اطلاعات زیادی را ارائه نمی‌دهد. در سال ۲۰۱۷ و در هنگامی که این استودیو تاسیس گردید، تایید شد که پروژه‌ی اول آن‌ها عنوانی علمی-تخیلی با المان‌های نقش‌آفرینی خواهد بود. از آن زمان تا به حال بیش از سه سال می‌گذرد.

در نهایت  به نظر می‌رسد که تا آماده شدن بازی و نمایش آن برای عموم مسیری طولانی در پیش است. مشخصاً یک آی‌پی جدید به زمان قابل توجهی نیاز دارد تا کاملاً آماده شود، مخصوصاً اگر قرار باشد عنوانی در سطح سری Bioshock باشد. تا کنون پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام نشده است. در هر صورت باید تا زمان انتشار جزئیات بیشتر در خصوص این پروژه منتظر بمانیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.