پی سی اید سافتور: زمان انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ DOOM Eternal نزدیک است - پی سی

همان‌طور که می‌دانید، با این‌که شش ماه از عرضه‌ی بازی تحسین شده‌ی DOOM Eternal برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی می‌گذرد، اما هنوز بتسدا (Bethesda) تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ را اعلام نکرده است. به تازگی آقای مارتی استراتون (Marty Stratton)، تهیه کننده‌‌ی بازی، در طی مصاحبه‌ای با آقای جان لینمن (John Linneman) از دیجیتال فاندری (Digital Foundry) به صحبت در مورد این موضوع پرداخته است.

مارتی استراتون ابتدا اعلام کرد که از درخواست‌های بسیار زیاد بازی‌بازان باخبر است و می‌داند که طرفداران نگران لغو شدن نسخه‌ی نینتندو سوییچ هستند. سپس او توضیح داد که استودیوی پنیک باتن (Panic Button) به سختی در حال کار برروی بازی است و آن‌ها به زودی در مورد آن صحبت خواهند کرد:

ای کاش می‌توانستم جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذارم؛ چراکه من می‌دانم… من تمام نظرات را می‌خوانم. هر بار که در مورد DOOM Eternal صحبت می‌کنیم، همیشه یک نفر از بین ۵ نظری که می‌خوانم، می‌گوید «بهتر نیست در مورد سوییچ با ما صحبت کنید». من می‌دانم مردم نگران هستند.

ما داریم تلاش می‌کنیم تا آن را به بهترین نسخه‌ای از بازی که ممکن است تبدیل کنیم. پس ما با پنیک باتن در حال همکاری بوده‌ایم و آن‌ها نیز همانند تمام مردم از خانه کار می‌کنند، پس ساخت این نسخه‌ کمی‌ بیشتر طول کشیده است… ما می‌خواهیم همه چیز در بهترین حالت ممکن باشد. بازی نزدیک است و در حال تلاش هستیم تا برای تبدیل آن به چیزی که باید باشد، کیفیت آن را قربانی نکنیم؛ برای این‌که تقاضای بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

در آینده‌ی نه چندان دور دوباره در مورد آن صحبت خواهیم کرد. زمان آن نزدیک است، اما دقیقاً نمی‌توانم بگویم چه قدر نزدیک است.

با توجه به صحبت‌های استراتون، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد نمایش نسخه‌ی نینتندو سوییچ DOOM Eternal خواهیم بود. از آن‌جایی که نینتندو قصد دارد در سال جاری باز هم برروی بازی‌های ساخته شده توسط شرکای خود تمرکز کند، احتمال دارد که در طی ماه‌های آینده شاهد حضور این بازی باشیم.

بازی DOOM Eternal هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. البته قرار است در آینده شاهد انتشار نسخه‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس این عنوان نیز باشیم. برای آشنایی بیشتر با دست پخت جدید اید سافتور، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آقای آریا مقدم با عنوان «کاتارسیس» را مطالعه کنید. علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم به تحیل فنی بازی نیز نگاهی بیاندازید. در نهایت لازم به ذکر است که قسمت اول بسته The Ancient Gods به صورت جداگانه با قیمت ۱۹/۹۹ دلار ارائه خواهد شد. این بسته در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.