پی سی اکس‌باکس برای خرید جدید خود با چندین سازنده‌ی ژاپنی وارد مذاکره شده است - پی سی

اخیراََ یکی از بخش‌هایی که اکس‌باکس و مایکروسافت برروی آن تمرکز داشته‌اند بازی‌ها و سازندگان ژاپنی بوده است و به نظر می‌رسد که به زودی شاهد یک سرمایه‌گذاری عظیم در این مناطق باشیم.

گزارش جدید منتشر شده از سوی بلومبرگ (Bloomberg) ذکر می‌کند که مایکروسافت با چندین سازنده‌ی ژاپنی (در انواع و اقسام اندازه‌ها) وارد مذاکره شده است و قصد دارد یکی ازآن‌ها را خریداری کند. بلومبرگ در این باره گفت:

چندین توسعه‌دهنده مستقر در ژاپن، از کوچک تا بزرگ، گفته‌اند که مایکروسافت پیشنهاد خرید کسب و کارشان را داده است. در حال حاضر آن‌ها خواستار این موضوع هستند که نامشان فاش نشود و همچنین اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته‌اند.

چندی پیش نیز سارا باند (Sarah Bond)، مدیر روابط سازندگان در اکوسیستم بازی‌های ویدیویی مایکروسافت، اعلام کرده بود که در حال حاضر اکس‌باکس در گفت و گو با سازندگان ژاپنی است تا آن‌ها را تشویق کند بازی‌های خود را برروی سرویس اکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) عرضه کنند.

چندی پیش رئیس شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) متذکر شده بود که آوردن بازی‌های خود برروی گیم‌ پس را در نظر می‌گیرد اگر فیل اسپنسر (Phill Spencer) و شرکت مایکروسافت همچنان به بازار ژاپن علاقه نشان دهند.

مطمئناََ مایکروسافت قصد دارد روابط و وضعیت بازاریابی خود در کشور ژاپن را بهبود ببخشد و احتمالاََ اولین قدم خرید یک سازنده‌ی ژاپنی است.

در ماه‌های اخیر نیز اسپنسر در مورد فعالیت‌های تیم اکس‌باکس در ژاپن صحبت کرده بود و شایعه‌های قبلی نیز مبنی بر خرید سازندگان ژاپنی در سطح اینترنت پخش شده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.