اکتیویژن بلیزارد در طی سه ماه ۱٫۲ میلیارد دلار از طریق پرداختهای درون برنامهای درآمدزایی کرده است
شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) به لطف وجود فرنچایزهای Call of Duty، World of Warcraft و عناوین دیگر سود بسیار خوبی را کسب کرده است. البته به نظر میرسد بخش زیادی از این میزان سود به پرداختهای درون برنامهای اختصاص دارد.
طبق گزارش وبسایت Gamespot، شرکت اکتیویژن بلیزارد در جریان ارائهی آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که آنها تنها در مدت سه ماه، ۱٫۲ میلیارد دلار از طریق پرداختهای درون برنامهای درآمدزایی کردهاند. پرداختهای درون برنامهای همواره یک تجارت بزرگ برای شرکتها محسوب میشود و این آمار جدید رشد ۶۹ درصدی را برای اکتیویژن بلیزارد نشان میدهد.
البته شیوع ویروس COVID-19 نیز تا حدود زیادی بر ثبت این آمار تاثیرگذار است و رشد ۶۹ درصدی پرداختهای درون برنامهای بسیار جالب توجه به نظر میرسد. با این وجود، اکتیویژن بلیزارد تاکنون آمار پرداختهای درون برنامهای را به تفکیک بازیها ارائه نداده است. به نظر میرسد بخش بالایی از این سود به عنوان بتل رویال Call of Duty Warzone اختصاص داشته باشد.