پی سی اولین ایده‌ی ساخت Immortals Fenyx Rising از یک باگ در عنوان Odyssey گرفته شده است - پی سی

کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی Immortals Fenyx Rising باقی مانده است و تاکنون نمایش‌های مختلفی از این بازی ارائه شده‌اند.  بر اساس نمایش‌های ارائه شده، گیم‌پلی این بازی در ظاهر ترکیبی از سری بازی‌های Zelda و Assassin’s Creed به نظر می‌رسد. در حقیقت سازندگان این بازی تیم دوم توسعه‌دهنده‌ی عنوان Odyssey هستند. اخیراً توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که به لطف وجود یک باگ در Odyssey، ایده‌ی ساخت بازی Immortals Fenyx Rising را دریافت کردند.

آقای اسکات فیلیپس (Scot Philips)، کارگردان عنوان Immortals Fenyx Rising، در مصاحبه با وب‌سایت GameInformer اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده در ساخت عنوان Odyssey، با یک باگ عجیبی روبه‌رو شدند که در آن بازی‌بازانی که هنگامی که وارد کشتی خود می‌شدند، با موجودات عجبیی مانند غول‌های یک چشم مواجه شدند. به گفته‌ی وی، این موضوع باعث شد تا به نوعی از باگ مذکور الهام گرفته و از آن در ساخت Immortals Fenyx Rising استفاده نمایند.

در آن زمان یک باگ عجیب در بازی Odyssey وجود داشت که در آن بازی‌بازان در هنگام سوار شدن برروی کشتی‌ها، به جای مواجهه با انسان‌ها غول‌های یک چشمی را می‌دیدند. می‌دانستیم که این مورد برای بازی اشتباه است، اما از همین مشکل برای ساخت Immortals Fenyx Rising الهام گرفتیم. در واقع فکر کردیم که می‌توانیم این پیوندهای تاریخی را کنار گذاشته و تنها به سمت بخش فانتزی و اساطیری برویم.

سری بازی‌های Assassin’s Creed به طور ویژه در سال‌های اخیر، از المان‌های اساطیری استفاده کرده است که به طور مثال می‌توان به بسته الحاقی Fate of Atlantis عنوان Odyssey اشاره کرد. سازندگان با عنوان Immortals Fenyx Rising توانستند بخش اساطیری و فانتزی را بیش از پیش و به طور کامل نشان دهند.

آقای فیلیپس در این باره گفت:

ما از اساطیر یونان در Odyseey استفاده کردیم، اما به طور محدود از نام‌های و اساطیر یونانی استفاده کردیم. اما در بازی Immortals Fenyx Rising می‌خواستیم اساطیر یونانی را بیشتر نمایش دهیم.

بازی Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۹ (۳ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا قرار خواهد گرفت. یوبی‌سافت (Ubisoft) اخیراً اطلاعات کاملی از محتوای پس از انتشار این بازی را ارائه داده است که برای اطلاع از جزئیات آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.