پی سی انتقام کونگ‌فو کار | نقدها و نمرات بازی ۹Monkeys of Shaolin - پی سی

بازی ۹Monkeys of Shaolin دیروز به دست دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ رسید. حال نقدها و نمرات این اثر هم توسط منتقدان برتر در دسترس قرار گرفته است که برای مشاهده‌ی آن‌ها، ما را در ادامه همراهی کنید.

۹Monkeys of Shaolin را باید عنوانی در سبک‌های Beat-‘Em-Up و اکشن به صورت سه‌بعدی به حساب آورد که سازندگان برای ساخت آن از آثار کلاسیک زیادی بهره برده‌اند. بنابراین اگر از دوست داران این بازی‌ها هستید و می‌خواهید یاد و خاطره‌ی گذشته را زنده کنید، این عنوان بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. شما در این بازی کنترل شخصیتی به نام وی چنگ (Wei Cheng) را به دست می‌گیرید و باید انتقام دوستان و خانواده را که به طرز بی رحمانه‌ای قتل عام شده‌اند را بگیرید. در همین راستا، تصمیم می‌گیرید که نزد برترین رزمی‌ کارها رفته و فنون فراوانی از آن‌ها یاد بگیرید. پس از گذشت مدتی، حس می‌کنید که مهارت لازم برای آغاز مبارزات را به دست آورده‌اید و به همین دلیل، وارد میدان نبرد می‌شوید.

قابل ذکر است که دو استودیوی سوباکا (Sobaka) و بوکا اینترتینمنت (Buka Entertainment) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار ۹Monkeys of Shaolin را به عهده داشته‌اند. ضمنا این بازی فاقد هر گونه بخش آنلاین و چند نفره بوده و تمام قسمت‌ها را باید به صورت آفلاین و تک‌نفره طی کنید. از این نکات که بگذریم، بهترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون ۹Monkeys of Shaolin در دسترس قرار داده‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

PC Invasion 8.5/10

۹Monkeys of Shaolin عنوانی عالی در سبک اکشن است که سیستم مبارزات خوبی را هم در آن شاهد هستیم. در ابتدای معرفی این بازی، هر گز تصور چنین بازی جذابی را نداشتیم و حال آن را به دوست داران سبک ذکر شده توصیه می‌کنیم. تنها ایراد بازی، کوتاه بودن آن است که شاید چندان هم به چشم نیاید.

EVERYEYE.IT 7.5/10

۹Monkeys of Shaolin اثری است که وقتی آن را تجربه کردیم، به شدت شگفت‌زده شدیم. تصاویر هنری و داستان بازی را باید از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن دانست که بی شک بازی‌بازان زیادی را درگیر خواهد کرد.

SpazioGames 7.4/10

اگر به دنبال یک بازی اکشن و هیجان انگیز هستید، بدون مقدمه ۹Monkeys of Shaolin را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

MGG Spain 7/10

گیم‌پلی بازی ۹Monkeys of Shaolin بسیار بامزه است و سرعت خوبی هم در آن دیده می‌شود. تیم سازنده از آثار قدیمی فراوانی الهام گرفته است و همین موضوع باعث محبوبیت آن می‌شود. بازی از گرافیک ساده‌ای هم برخوردار است. به نظر ما، عرضه‌ی ۹Monkeys of Shaolin برروی کنسول‌ها چندان هوشمندانه نبود و وجود آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانست کافی باشد.

SCREEN RANT 6/10

۹Monkeys of Shaolin علی‌رغم تمام مشکلات و نواقص، یک گیم‌پلی پر از شگفتی‌ها و اتفاقات دوست داشتنی را به بازی‌بازان ارائه می‌کند. اگر از دوست داران ورزش‌های رزمی و به خصوص کونگ‌فو هستید، شاید از تجربه‌ی ۹Monkeys of Shaolin هم لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.