پی سی انتظار می‌رود پس از انتشار اکس‌باکس سری اکس، این کنسول خیلی زود نایاب بشود - پی سی

بعد از بیش از یک سال مورد تحسین قرار گرفتن، کمی سخت است که باور کنیم فقط در مدت دو ماه آینده، سرانجام مخاطبان می‌توانند کنسول اکس‌باکس سری اکس را به‌دست آورند. این کنسولی است که بسیاری از جامعه‌ی بازی برای مدتی طولانی به دنبال آن هستند ، اما به‌نظر می‌رسد کنسول اکس‌باکس سری اکس تقاضای بسیار بالاتری نسبت به تصور برخی از طرفداران دارد.

از زمانی که مایکروسافت سال گذشته اکس‌باکس سری اکس را در مراسم Game Awards رونمایی کرد، بسیاری برای انتشار این کنسول و همچنین بازی‌های انحصاری که روی این پلتفرم اجرا می‌شوند بسیار هیجان زده شده‌اند. با این حال ، با عرضه‌ی کنسول تنها چند ماه دیگر، یک فروشگاه خرده فروشی پیش بینی می‌کند که با پیش خریدها، کنسول های موجود به سرعت به فروش می‌رسند. در پست اخیر وبلاگ توسط Best Buy Canada ، این شرکت اظهار داشت که کنسول اکس‌باکس سری اکس در تاریخ ۱ مهر ماه ۱۳۹۹ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰) و فقط ده روز مانده به زمان پیش خرید در دسترس خواهد بود. اگرچه ، این شرکت همچنین اظهار داشت که سهم آن‌ها نسبتاً محدود بود و انتظار می‌رود خیلی سریع به فروش برسد. علاوه بر آن کنسول اکس‌باکس سری اس نیز برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. ۱ مهر هنوز از تاریخ انتشار رسمی کنسول در اواخر آبان ماه (اوایل ماه نوامبر) فاصله دارد، بنابراین ممکن است سهمیه‌ قبل از آن دوباره پر شود. با این حال، برای کسانی که می‌خواهند خرید کنسول را تضمین کنند، Best Buy از مصرف کنندگان خواست تا مطمئن شوند که اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل آن‌ها قبل از تاریخ پیش خرید به روز بوده است. در هر صورت ، خوب است بدانید که پیش خریدها به‌زودی برای خرید در دسترس خواهند بود. با توجه به اینکه اخیراً از قیمت رسمی سری X و سری S نیز رونمایی شده است، به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به بازی تمام اطلاعات مربوطه را که لازم دارند در اختیار دارند. تنها چیزی که باقی مانده است این است که ببینیم هر کنسول از منظر مصرف کننده چگونه کار می‌کند.

مدت زمانی است که هم کنسول اکس‌باکس سری اکس و هم رقیب آن، پلی‌اسیتشن ۵ در رقابت قرار گرفته‌اند، تقریباً سورئال است که می‌دانیم به‌زودی بازی‌بازان می‌توانند از هر دو کنسول لذت ببرند و خود قضاوت کنند کدام یک را ترجیح می‌دهند. اگر پیش بینی های Best Buy درست باشد، علاقمندان به بازی اگر بخواهند واحدی را برای خود اختصاص دهند ، باید سریع عمل کنند. این امر می‌تواند در مورد خرده فروشی‌های رقیب و همچنین از نظر در دسترس بودن پیش خریدها صدق کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.