پی سی انتشار بازی Kerbal Space Program 2 تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد - پی سی

بر اساس اعلام شرکت پرایوت دیویژن (Private Division)، عرضه‌ی بازی Kerbal Space Program 2 به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شده است. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

حدود چند ماه پیش، انتشار بازی Kerbal Space Program 2 به دلیل شیوع بیماری COVID-19 از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شد. اما طبق خبر جدید منتشر شده،  این بازی بار دیگر با تاخیر مواجه شده و انتشار آن تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان به زمان و کار بیشتری برای توسعه‌ی این اثر نیاز دارند.

بازی Kerbal Space Program 2 در مورد ساخت برنامه‌ی موشکی است. این عنوان یک گیم‌پلی سندباکس به همراه قابلیت اکتشاف را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. این دنباله از بسیار از جهات به نسخه‌ی اول خود نزدیک است. با این وجود این بازی از یک بخش چندنفره‌ی جدید نیز پشتیبانی می‌کند. استودیوی اینترسپت گیمز (Intercept Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده دارد.

بازی Kerbal Space Program 2 در ابتدا برای عرضه برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شود. با این وجود، احتمالاً این بازی برروی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس نیز عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.