پی سی افسانه‌ی هاگوارتز | شخصیت‌هایی که ممکن است در بازی Hogwarts Legacy حاضر باشند - پی سی

پس از مدت‌ها انتظار، هواداران هری پاتر با معرفی بازی Hogwarts Legacy به وجد آمدند. می‌دانیم که این بازی در سال‌های پایانی ۱۸۰۰ میلادی جریان دارد؛ اما هنوز هم می‌توان به حضور بعضی از شخصیت‌های محبوب داستان هری پاتر امیدوار بود.

برای مدت زیادی شایعاتی از ساخته شدن یک بازی با سبک نقش‌ آفرینی در دنیای هری پاتر به گوش می‌رسید. در سال ۲۰۱۸ بود که تصاویری از بازی در وبسایت ردیت (Reddit) منتشر شد و هیجان طرفداران بیشتر شد‌. انتظار‌ها بالاخره در رویداد ۲۶ شهریور سال جاری (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰) به پایان رسید و بازی Hogwarts Legacy به صورت رسمی در رویداد پلی‌استیشن ۵ با انتشار یک تریلر معرفی شد. همان‌طور که گفته شد، بازی در سال‌های پایانی ۱۸۰۰ میلادی جریان دارد و بسیاری از شخصیت‌های آشنای هری پاتر، هنوز به دنیا نیامده‌اند! شاید برخی از هواداران مجموعه، کمی از این موضوع ناراحت شوند؛ چراکه دیگر شاهد حضور شخصیت‌های محبوبشان نخواهند بود. اما این اتفاق دست بازی‌سازان را برای روایت داستان باز می‌گذارد و به همین دلیل هم شخصیت اصلی بازی کاملا توسط بازی‌بازان ساخته خواهد شد. برای این‌که بهتر با زمان‌بندی بازی آشنا شوید، به این نکته اشاره می‌کنم که کتاب‌های اصلی هری پاتر در سال‌های ۱۹۹۰ میلادی جریان داشتند. فیلم Fantastic Beasts کمی قبل‌تر و در سال‌های ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد. با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان متوجه فاصله‌ی زیاد بازی با داستان‌های دیگر دنیای هری پاتر شد. جدای از بازه‌ی زمانی بازی، چیز زیادی از داستان آن نمی‌دانیم؛ ولی می‌توان حدس‌هایی درباره‌ی شخصیت‌های حاضر در آن داشت. در ادامه، برخی از شخصیت‌هایی که ممکن است با آن‌ها مواجه شویم را بررسی می‌کنیم.

مدیر مدرسه‌ی هاگوارتز

آلبوس دامبلدور، یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای هری پاتر است. با توجه به زمانی که Hogwarts Legacy در آن جریان دارد، دیگر ظاهر آشنای او را نخواهیم دید؛ بلکه احتمالا به عنوان یک دانش آموز با او مواجه شویم و شاید حتی کمی ماجراجویی کنیم.

 

در کتاب‌های هری پاتر، آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) بیش از صد سال سن دارد. دامبلدور از سال ۱۸۹۲ تا ۱۸۹۹ در مدرسه‌ی جادوگری حضور داشته است، پس اگر بازی در سال‌های مناسب جریان داشته باشد، احتمال مواجه شدن با دامبلدور به عنوان دانش آموز وجود دارد. به علاوه، گریندل‌والد (Grindelwald)، شخصیت منفی Fantastic Beasts که اتفاقا ارتباط زیادی با دامبلدور دارد هم ممکن است در بازی دیده شود. او در دورمسترنگ (Durmstrang) آموزش می‌دید اما به خاطر کار روی جادوی سیاه در ۱۶ سالگی از مدرسه اخراج شد.

مورد دیگر که شاید چندان محبوب نباشد، فینیس نیجلوس بلک (Phineas Nigellus Black) است. به احتمال زیاد، مدیریت هاگواترز در جریان بازی، بر عهده‌ی او خواهد بود. به گفته‌ی سیریوس بلک (Sirius Black)، او کم‌ترین محبوبیت و احترام را در بین مدیرهای مدرسه‌ی جادوگری دارد. احتمالا برخی اطلاعات درباره‌ی علت محبوبیت کم او در طی بازی ارائه شود و کمی بیشتر با او آشنا شویم. چیزی که احتمال حضور او در بازی را تقویت می‌کند، دیده شدن کلاس تغییر شکل در تریلر نمایش داده شده است. نیجلوس بلک در زمان جریان بازی، پروفسور تغییر شکل بوده است. در ضمن، آرماندو دیپت (Armando Dippet)، جانشین او هم احتمالا به عنوان یکی از پروفسورهای هاگوارتز حضور داشته باشد. اتفاقات زیاد و مهمی با این شخصیت ارتباط دارند و توسعه‌دهندگان می‌توانند از پتانسیل بالای آن‌ها استفاده کنند‌. یکی از این موارد، اخراج هاگرید (Hagrid) است.

خاندان‌ها

در داستان‌های هری پاتر، نام برخی از خانواده‌ها شنیده می‌شود که قرن‌ها قدمت دارند. House of Black و خاندان Ollivander نمونه‌هایی از این موارد هستند. Ollivander ها در ساخت چوب‌های جادویی مهارت دارند و می‌توان انتظار حضور آن‌ها در بازی را داشت. عضوی که در کتاب‌های هری پاتر حضور دارد، سن زیادی دارد اما در زمان بازی Hogwarts Legacy هنوز متولد نشده است. به هر حال باید انتظار حضور یکی از اعضای این خاندان به عنوان فروشنده‌ی چوب‌های جادویی را داشت. در مورد خاندان Black نمی‌توان حدس دقیق داشت؛ چون اعضای زیادی دارد و کمی پیچیده‌‌اند.

برگرداننده‌ی زمان (The Time-Turner)

پروفسور مک‌گونگال، یکی دیگر از شخصیت‌ها نام آشنای داستان‌های هری پاتر است. او در سال‌های ابتدایی ۱۹۰۰ میلادی به عنوان پروفسور در هاگوارتز فعالیت می‌کرده است. او کسی است که برگرداننده‌ی زمان را به هرماینی می‌دهد و ارتباط زیادی با آن دارد.

 

چیزی از زمان دقیق کشف برگرداننده‌ی زمان نمی‌دانیم؛ پس Hogwarts Legacy می‌تواند استفاده‌ی زیادی از آن داشته باشد. با وجود برگرداننده‌ی زمان، ممکن است شخصیت‌های معروف هری پاتر در بازی حضور پیدا کنند. هنوز مشخص نیست که پروفسور مک‌گونگال (McGonagall) در بازی هست یا نه، ولی این را می‌دانیم که در سال‌های ابتدایی ۱۹۰۰ میلادی در هاگوارتز بوده است.

علت اشاره به این شخصیت، ارتباط او با برگرداننده‌ی زمان است. مک‌گونگال اطلاعات زیادی درباره‌ی آن دارد و با توجه به مقامش، می‌تواند مراحلی از بازی را به خود اختصاص دهد.

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که با برگرداننده‌ی زمان سر و کار دارد، الویز مینتامبل (Eloise Mintumble) است. او با استفاده از برگرداننده‌ی زمان، ۵ قرن به عقب برگشت و مشکلات زیادی ایجاد کرد و حتی افرادی به کل از زمان حذف شده و بین رفتند. بالاخره او به سال ۱۸۹۹ برگشت و در همان زمان هم درگذشت. پس می‌توان انتظار داشت که بخشی از بازی به اتفاقات داستان او بپردازد.

سنگ جادو (The Philosopher’s Stone)

نیکلاس فلامل جادوگر و کیمیاگر معروفی در دنیای هری پاتر است. فلامل خالق سنگ جادو (Philosopher’s Stone) است و به کمک آن نامیرا شده بود. در ضمن فلامل دوستی صمیمانه‌ای با دامبلدور دارد.

 

نیکلاس فلامل (Nicholas Flamel) از قرن ۱۴ میلادی تا قبل از رمان‌های هری پاتر زنده بوده است. او با ساختن سنگ جادو به اکسیر جاودانگی رسیده بود. فلامل در Crimes of Grindelwald هم نقش مهمی ایفا می‌کند و به عنوان یکی از قوی‌ترین جادوگرها شناخته می‌شود. البته یک مشکل برای حضور او در Hogwarts Legacy وجود دارد؛ فلامل فرانسوی است و در فرانسه زندگی می‌کرده است. در جریان Fantastic Beasts هم برای ملاقات او، شخصیت‌ها به فرانسه سفر می‌کنند. چیزی که حضور او در بازی را ممکن می‌کند، اشاراتی به ملاقاتش با دامبلدور نوجوان در دهه‌ی ۱۸۹۰ است.

شخصیت‌های دیگر

علاوه‌بر موارد ذکر شده، افراد دیگری هم وجود دارند که داستان‌های جالبی دارند و ممکن است در Hogwarts Legacy حضور داشته باشند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آبرفورث دامبلدور (Aberforth Dumbledore): برادر کوچک‌تر آلبوس دامبلدور بوده و در سال ۱۸۸۳ به دنیا آمده و هم‌سن گلرت گریندلوالد است. از سال ۱۸۹۵ تا ۱۹۰۲ در هاگوارتز آموزش می‌دید. او در ماجرای مرگ خواهرش هم نقش مهمی داشت.

آریانا دامبلدور (Ariana Dumbledore): خواهر آبرفورث و آلبوس دامبلدور است. بعد از به هم خوردن دوستی آلبوس و گلرت گریندلوالد و بحثی که میان آن‌ها در گرفت، آریانا به شکل اتفاقی کشته شد.

هوراس اسلاگهورن (Horace Slughorn): هوراس بین سال‌های ۱۸۸۲ تا ۱۹۱۳ متولد شده و زمان دقیق تولد او مشخص نیست. از ۱۱ سالگی در هاگوارتز آموزش می‌دیده و با آلبوس دامبلدور هم روابط دوستانه داشته است. هوراس از خانواده‌ی اسلیترین‌ بود.

توماس ریدل (Thomas Riddle): اگر اسم این مورد برایتان آشنا نیست، باید بگویم که او پدربزرگ تام ریدل یا همان ولدمورت (Voldemort) معروف است. در سال ۱۸۸۰ متولد شده و با سال‌های جریان بازی هم‌خوانی دارد. ممکن است در طی بازی به عنوان یک نوجوان با او مواجه شویم. داستان‌های جالبی درباره‌ی این شخصیت و ارتباط خانواده‌ی ریدل با خانواده‌های سالازار (Salazar) و اسلیترین (Slytherin) وجود دارد و پتانسیل آن‌ها بسیار بالا است.

سال‌های ۱۸۰۰، در داستان‌های فعلی هری پاتر چندان پررنگ نیستند و تنها اشارات مختصری به آن‌ها دیده می‌شود. این اتفاق، آزادی عمل زیادی به استودیوی آوالانچ (Avalanche) برای خلق داستان و استفاده از خلاقیتشان می‌دهد. البته ‌که بخش‌های زیادی کاملا تازه خواهند بود چراکه در تریلر بازی عبارت “نانوشته‌ها را زندگی کنید” دیده می‌شود. شخصیت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، ممکن است نقش زیادی نداشته باشند و یا تنها به صورت اشاره‌ی کوچک و ایستراگ (Easter Egg) حاضر شوند و یا اصلا در بازی دیده نشوند. فعلا تنها راه پیش روی طرفداران، صبر کردن تا زمان انتشار بازی است.

بازی Hogwarts Legacy تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۴ و ۵، اکس‌باکس وان، سری اکس و اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.