پی سی اطلاعات جدیدی از پایگاه‌سازی در Valhalla منتشر شد - پی سی

از زمان معرفی Valhalla، یوبی‌سافت اصرار زیادی بر اهمیت سیستم جدید ساخت کلنی وایکینگ‌ها داشته است. حال امروز اطلاعاتی در مورد این سیستم و سایر محتوای جانبی بازی منتشر شده است که نشان از جزئیات بالای آن می‌دهد.

نسخه‌های قبلی این سری هم بعضا یک نوع پایگاه داشته‌اند، اما ظاهرا این سیستم جدید کلنی Valhalla که Ravensthorpe نام دارد، قرار است بسیار با جزئیات‌تر باشد و تیم توسعه‌ی بازی به خوبی روی آن کار کرده است. نشریه‌ی Eurogamer به تازگی از Ravensthorpe بازدید کرده است و صحبت‌های آنان، نشان از یک سیستم پویا می‌دهد.

Ravensthorpe در ابتدا کوچک است و تنها می‌توانید در آن بخوابید، نامه‌های خود را دریافت کنید و یا ماموریت‌های جدیدی را آغاز کنید. اما با گذر زمان و ارتقای این زیستگاه، اندازه‌ی آن تا ۶ برابر هم بزرگ‌تر می‌شود و حتی می‌توانید در کلنی خود گورستان، پست‌خانه، موزه، استبل و موارد دیگری هم بسازید.

به نظر می‌رسد که حتی از المان‌های شبیه‌سازی هم در این زیستگاه استفاده شده است. مثلا می‌توانید با برپایی مهمانی قبل از ماموریت‌ها، اعضای گروه خود را قدرتمندتر کنید. اگر به مزرعه‌های خود برسید، مهمانی‌های پربارتری خواهید داشت. به تدریج افراد بیشتری به کلنی شما اضافه می‌شوند و حتی می‌توانید با برخی از آن‌ها روابط عاشقانه برقرار کنید.

Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس/اس، رایانه‌های شخصی و در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) هم برروی پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.