پی سی اطلاعاتی در مورد بخش چند نفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - پی سی

دیگر زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی و جهان باز Cyberpunk 2077 باقی نمانده است و از هفته‌های گذشته شاهد اوج گرفتن اخبار مختلف در مورد اثر جدید استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بودیم. حال به تازگی تایید شده است که نسخه‌ی نهایی این بازی بعد از چند بار تاخیر باگ‌هایی خواهد داشت اما با توجه به گستردگی و وسعت عنوان Cyberpunk 2077 این مسئله تعجب برانگیز نخواهد بود.

در همین راستا اخیرا آقای آدام کشینسکی (Adam Kiciński) رئیس استودیوی سی‌دی پراجکت تایید کرد که بازی Cyberpunk 2077 ممکن است باگ یا نقص‌هایی داشته باشد اما به قدری جزئی و اندک خواهند بود که به هیچ وجه به تجربه‌ی بازی‌بازان آسیبی نرسانند. وی تایید کرد که تیم توسعه‌دهنده از اشکالات و باگ‌های نسخه‌ی نهایی آگاه است و آن‌ها را برطرف خواهد ساخت. با این حال این موارد اندک هستند و بسیاری از بازی‌بازان ممکن است هرگز با آن‌ها برخوردی نداشته باشند.

آقای کشینسکی در این باره افزود:

در مورد باگ‌های بازی باید بگویم که تیم توسعه از آن‌ها آگاه است. البته که چنین پروژه‌ی بزرگی نمی‌تواند بدون باگ و مشکل باشد. واضح است که باگ‌هایی در نسخه‌ی نهایی وجود دارند اما به قدری جزئی هستند که بسیاری از بازی‌بازان متوجه آن‌ها نخواهند شد. خوشبختانه بسیاری از اشکالات عمومی که در نسخه‌های قبلی بازی رخ داده بود شناسایی شده و بیشتر آن‌ها به صورت کامل رفع شده‌اند. ما معتقدیم محصولی که به دست بازی‌بازان می‌رسد با نمایش‌های قبلی این بازی متفاوت و از آن‌ها بهتر خواهد بود.

رئیس استودیوی سی‌دی پراجکت رد همچنین در مورد بخش چند نفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 که قرار است پس از عرضه‌ی رسمی آن در سال بعد منتشر شود نیز به بیان مطالبی پرداخت. وی اظهار داشت که در حال حاضر نمی‌تواند اطلاعات زیادی در مورد این قسمت ارائه دهد اما علاقه‌مندان می‌توانند در فصل بهار سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر اخبار جدیدی از این عنوان باشند:

ابتدا باید بگویم که ما بخش چند نفره را یک حالت برای بازی Cyberpunk 2077 نمی‌دانیم بلکه این قسمت یک پروژه‌ی بزرگ، اختصاصی و جداگانه به شمار می‌آید. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داریم، به این قسمت به عنوان یک محصول متفاوت نگاه می‌کنیم. از طرفی من فکر می‌کنم این قسمت زیاد مستقل نخواهد بود؛ چرا که در دنیای Cyberpunk دنبال می‌شود و وقایع آن ارتباط کاملی با بخش داستانی اصلی و تک نفره خواهند داشت. با این حال بخش چند نفره از دیدگاه توسعه مستقل بوده و تیم مجزایی فرآیند تولید آن را بر عهده دارند. من قبلا گفتم که در حال حاضر امکان بحث بیشتر بررروی محصولات آینده و پس از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 وجود ندارد. در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ اطلاعات زیادی را در مورد پروژه‌های آینده‌ی استودیو با مخاطبان به اشتراک خواهیم گذاشت. من اعتقاد دارم که بخش چند نفره‌ی Cyberpunk 2077 امکان‌پذیر است.

عنوان Cyberpunk 2077 در روز ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. این بازی در زمان انتشار ماه دسامبر از کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اس و سری اکس پشتیبانی خواهد کرد اما نسخه‌ی مخصوص نسل نهم آن در تاریخ دیرتری به بازار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.