پی سی اطلاعاتی در مورد اولین به‌روزرسان محتوایی بازی Windbound منتشر شد - پی سی

به تازگی شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) به عنوان ناشر و استودیوی فایلو لایوز (Five Lives) توسعه‌دهنده‌ی بازی Windbound خبر از انتشار اولین به روزرسان محتوایی این عنوان داده‌اند. هر سه به‌روزرسان محتوایی بازی Windbound از امروز تا فصل بهار سال ۲۰۲۱ میلادی به مرور در دسترس بازی‌بازان قرار خواهند گرفت و محتوای رایگان به همراه برخی ماموریت‌ها و چالش‌های منحصر به فرد را برای بازی‌بازان به همراه خواهند داشت. علاوه بر این موارد، مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، لوازم تزئینی و حالت‌های مختلفی برای بازی Windbound در نظر گرفته شده است که به مرور به این عنوان افزوده خواهند شد.

اولین به‌روزرسانی محتوایی بازی Windbound امروز به صورت رسمی منتشر گردید. یکی از موارد جدیدی که قرار است به این عنوان افزوده شود، Witch Skin خواهد بود که در واقع علاوه بر ظاهر منحصر به فردی که دارد، می‌تواند قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی بازی یعنی Kara را افزایش دهد. با دریافت این به‌روزرسان، این لباس ویژه در کنار حالت چالش برانگیز Endless و بخش Photo Mode برای بازی‌بازان به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. لباس ویژه‌ی Witch Skin دارای سه مزیت بزرگ خواهد بود؛ اولین مزیت مربوط به Witch’s Hat خواهد بود که مدت اثر داروها و معجون‌های دست‌ساز را افزایش می‌دهد.

دومین مزیت مربوط به Witch’s Outfit است که می‌تواند بازی‌بازان را به صورت محدود پس از مرگ بلافاصله زنده نماید. سومین مزیت مربوط به Witch’s Staff است که در واقع یک عصای غیر قابل تخریب بوده و همراه با هر ضربه‌ی فیزیکی که به دشمنان وارد می‌کند، موجی از آتش را نیز به سمت آن‌ها خواهد فرستاد. همچنین بازی‌بازان برای نخستین بار می‌توانند از حالت Photo Mode در بازی Windbound استفاده نمایند. این قابلیت به افراد این امکان را خواهد داد تا روند بازی را در هر لحظه متوقف ساخته، دوربین را تنظیم کرده و در نهایت عکس دلخواه خود را به ثبت رسانند. همچنین در این حالت بازی‌بازان می‌توانند حالت بدن و چهره‌ی شخصیت Kara، زمان شب یا روز و فیلترهای مختلف را به دلخواه تنظیم نمایند.

حالت دوم که با اولین به‌روزرسان محتوایی رایگان به بازی Windbound افزوده خواهد شد، Eternal Voyage نام دارد که به علاقه‌مندان یک ماجراجویی بی‌انتها و هیجان‌انگیز را هدیه خواهد داد. این حالت جدید می‌تواند قابلیت ردیابی را به نقشه‌ی بازی بیفزاید و با استفاده از یک سیستم ذخیره‌سازی به بازی‌بازان میزان فعالیت آن‌ها در هر منطقه، چالش‌های مختلف و میزان دشمنان کشته شده و یا مسافت طی شده را نشان دهد. در حالت Eternal Voyage، بخش داستانی بازی Windbound پس از اتمام فصل پنجم به پایان نخواهد رسید و ماجراجویی افراد ادامه خواهد یافت اما مراحل قبلی که طی شده‌اند به صورت بسیار گسترده‌تر و خطرناکتر باز خواهند گشت و هر چه از بازی بگذرد، چالش‌های بسیار دشوارتری پیش روی بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده از استودیوی فایو لایوز، دومین به‌روزرسان محتوایی بازی Windbound قرار است در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود و شامل لباس‌های جدید برای شخصیت Kara، حالت Free Sailing برای قایق‌رانی بی‌نهایت به همراه تجربه‌ی برج‌های چالش برانگیز Nautilus خواهد بود. در نهایت سومین به‌روزرسان محتوایی بازی Windbound قرار است ضمن معرفی چالش‌های جدید برج Nautilus، دشمنان خاص و منحصر به فردی را به دنیای بازی بیفزاید و در کنار آن از حرکات جنگی و تجهیزات مختلف، مکانیک‌های جدید گیم‌پلی به مانند سیستم تخریب و فساد مواد غذایی رونمایی شود.

بازی Windbound هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نخستین به‌روزرسان محتوایی رایگان این بازی نیز امروز منتشر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.