پی سی اطلاعاتی از محتوای پس از انتشار بازی Valhalla منتشر شد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اطلاعات جدیدی از محتوای پس از انتشار بازی Valhalla را منتشر کرد. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، محتوای پس از انتشار بازی Valhalla شامل یک سیزن پس دو بسته‌الحاقی بزرگ و چهار فصل محتوای رایگان شامل رویدادهای درون بازی، جشن‌ها، ساختمان‌ها و حالت‌های جدید خواهد بود. یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد بخش Discovery Tour که ابزاری آموزشی است که به شما امکان می دهد تا بازی را در یک محیط بدون نبرد کشف کنند در سال ۲۰۲۱ به این بازی اضافه خواهد شد.

در ادامه به بررسی جزئیات کامل محتوای پس از انتشار بازی Valhalla می‌پردازیم.

بازی‌بازان در سیزن پس بازی Valhalla از طریق دو بسته گسترش‌دهنده‌ی بزرگ و یک ماموریت ویژه می‌توانند سرزمین ها و داستان های جدید را کشف کنند. پس از دسترسی، بسته‌های گسترش‌دهنده به صورت زودهنگام در بازی اصلی قرار خواهند گرفت و داستان مهمی را ارائه می‌دهند که به دنیای باز غنی Valhalla می‌افزاید. فصل اول این سیزن پس از دسامبر سال جاری میلادی آغاز می‌شود. سیزن پس این بازی شامل نسخه‌های Gold، Ultimate و Collector هستند و هم‌اکنون هر یک از آن‌ها با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌روند.

سیزن پس بازی Valhalla شامل موارد زیر است:

  • ماموریت The Legend of Beowulf. در این ماموریت ویژه، بازی‌بازان حقایق پشت پرده‌ی شخصیت افسانه‌ای Beowulf را کشف خواهند کرد. این ماموریت در هنگام عرضه‌ی بازی در دسترس خواهد بود.
  • بسته گسترش‌دهنده‌ی اول: Wrath of the Druids. در این ماجراجویی جدید ، بازی‌بازان به ایرلند سفر می‌کنند و اسرار یک فرقه درویدیس باستانی و مرموز را کشف خواهند کرد و همچنین به جستجوی اعضای تیم خود می‌پردازند. آنها با غواصی در افسانه‌ها و فرهنگ‌های عامیانه باید در جنگل های خالی از سکنه و مناظر خیره کننده مبارزه کنند، در حالی که در میان پادشاهان گالیک نفوذ دارند. این بسته گسترش‌دهنده در بهار سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
  • بسته گسترش دهنده‌ی دوم: The Siege of Paris. در The Siege of Paris، بازی‌بازان این فرصت را دارند که جاه طلبانه ترین نبرد در تاریخ وایکینگ ها را با شخصیت های مهم تاریخی فرانکیای جنگ زده تجربه کنند. در طول این لحظه مهم تاریخی، بازی‌بازان با محاصره طولانی مدت به شهر مستحکم پاریس و رودخانه‌ی سن نفوذ کرده، اسرار دشمن را کشف می‌کنند و برای حفاظت از آینده قبیله خود اتحاد استراتژیک تشکیل می‌دهند.

محتوای فصلی رایگان (فصل ۱):

  • یک منطقه‌ی توافقی جدید: این بخش به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به رشد و توسعه‌ی محل سکونت خود ادامه دهند.
  • جشن سنتی وایکینگی: جشن Yule برای بازی‌بازانی است که می‌توانند در محل سکونت خود تجربه کنند.
  • یک حالت جدید بازی: با استفاده از مکانیزم اصلی حمله Valhalla، این حالت یک تجربه‌ی حمله پویا ، چالش‌برانگیز و تکرارپذیر را ارائه می‌دهد.
  • رتبه‌های اضافی برای Jomsviking: در بازی Valhalla، بازی‌بازان نه تنها می توانند ستوان خود را برای عضویت در خدمه‌ی حمله خود ایجاد کنند، بلکه برخی از آن‌ها را از دوستان و جامعه خود جذب می‌کنند. در فصل ۱، بازی‌بازان به‌روزرسانی ویژگی Jomsviking را مشاهده می‌کنند که به Jomsviking خود اجازه می‌دهد تا XP بدست آوردمد.  هرچه درجه ستوان بالاتر باشد، بازی‌بازان نقره‌ بیشتری را هنگام جذب توسط بازیکنان دیگر کسب می‌کنند.

محتوای رایگان فصل دوم:

فصل دوم این بازی در مارس ۲۰۲۱ با یک حالت بازی جدید که بر اساس تجارب اصلی مبارزه‌ای در Valhalla، به‌روزرسانی جدید Jomsviking و آیتم‌های تزئینی عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از محتوای پس از عرضه‌ی بازی Valhalla دعوت می‌کنیم.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.