پی سی از شخصیت‌های جدید بازیSpider-Man: Miles Morales رونمایی شد - پی سی

اینسومنیک گیمز (Insomniac Games) از تعدادی شخصیت جدید برای بازی Spider-Man: Miles Morales رونمایی کردکه نقش‌هایی کلیدی در کمیک‌های Spider-Man دارند.

درحالی که بازی Spider-Man: Miles Morales درحال آماده‌سازی است تا  همراه با پلی‌استیشن ۵ عرضه شود، اینسامنیاک گیمز به طرفداران چیزی را ارائه داد که منتظر آن بودند. در فضای مجازی، اینسامنیک گیمز اشاره‌ای به استوری دیلی بیوگل (Daily Bugle) داشت که از لباس الهام گرفته شده از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse برای بازی Spider-Man: Miles Morales رونمایی می‌کرد. هم‌اکنون؛ دیلی بیوگل از شخصیت‌های جدید بازی نیز رونمایی می‌کند.

داستان بازی Spider-Man: Miles Morales مشابه Humans of New York شروع می‌شود؛ ۴ جوان با صد‌ها امید و آرزو. در صدر این لیست مایلز مورالس (Miles Morales) قرار دارد که یک تهیه‌کننده‌ی موسیقی الهام گرفنه از کار‌های پدر و عمویش است. بازی Spider-Man: Miles Morales از شخصیت‌های دانیکا هارت (Danika Hart)، هایلی کوپر (Hailey Cooper)، جونا جیمسون (Jonah Jameson) و گنک لی (Ganke Lee) بهره می‌برد. این شخصیت‌ها الهام گرفته از کمیک‌های دنیای مارول هستند که توسط نویسنده‌های دیلی بیوگل خلق شده‌اند.

در بازی Spider-Man: Miles Morales، هایلی کوپر؛ هنرمندی است که در خیابان East Harlem زندگی می‌کند و گنک لی؛ توسعه‌دهنده‌ی الکترونیکی است. جیمسون صاحب یک شبکه‌ی خبری و هارت؛ یک یوتیوبر و پادکستر که به شدت مخالف جیمسون است. در حالی که لی؛ از دوستان مایلز مورالس به شمار می‌آید که در بخشی از کمیک، او و هارت با هم آشنا می‌شوند ولی لی، شخصیت خود را با استفاده از اسم مستعار ند (Ned) مخفی می‌کند.

طرفداران در قسمت دیدگاه‌های فضای مجازی اینسامنیاک گیمز، به احتمال ارتباط بین هارت و یکی از دشمنان مایلز مورالس یعنی تینکرر (Tinkerer)، اشاره کرده‌اند. در تریلر منتشر شده در ماه سپتامبر پلی‌استیشن ۵، مشاهده شده است که تینکرر یک طرح بنفش رنگ برجسته‌ای دارد که بسیار مشابه رنگ هایلایت موی هارت است. البته چیزی در این مورد تائید نشده و فقط در حد حدس و گمان است.

بازاریابی برای بازی آینده سونی نیز در هفته‌های اخیر شکل غیر متعارفی از سایر رسانه‌ها داشته است. ایسامنیاک گیمز امروز از یک مکالمه‌ی پیامکی بین مایلز مورالس و پیتر پارکر (Peter Parker) رونمایی کرد که دلیل عدم حضور کامل پیتر پارکر برای کمک به مایلز مورالس در طول بازی را توجیه می‌کند.

منابع و جزئیات کوچک در Spider-Man: Miles Morales فراتر از شخصیت‌هایی است که شهر نیویورک را اشغال می‌کنند. مایلز مورالس قادر خواهد بود مقدار زیادی لباس مانند پیتر پارکر، مرد عنکبوتی قبل از خود، بپوشد و یکی از موارد اضافه شده‌ی اخیر که توجه بازی‌بازان را به خود جلب کرده، یک فرد نقاب‌دار و مشابه گربه است که در کنار مایلز مورالس با جرم و جنایت می‌جنگد.

بازی Spider-Man: Miles Morales در روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامیر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.