پی سی اد بون: اکس‌باکس سری اس به راحتی می‌تواند کنسول پرفروش نسل بعدی مایکروسافت باشد - پی سی

به تازگی آقای اد بون (Ed Boon) خالق سری محبوب و مبارزه‌ای Mortal Kombat در حساب کاربری رسمی توییتر خود اظهار داشته است که کنسول اکس‌باکس سری اس شرکت مایکروسافت می‌تواند به راحتی عنوان پرفروش‌ترین کنسول نسل نهمی این شرکت را از آن خود سازد.

سرانجام در هفته‌ی گذشته بود که شرکت مایکروسافت پس از گمانه‌زنی‌ها و فاش شدن اطلاعات مختلف، اعلام کرد که کنسول اکس‌باکس سری اس با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلار قرار است در نسل نهم در اختیار بازی‌بازان قرار گیرد. این کنسول میان‌رده اکثر ویژگی‌های کنسول اکس‌باکس سری اکس را دارا خواهد بود و فقط در قسمت قدرت گرافیکی و حافظه‌ی خود در رده‌ی پایین‌تری قرار خواهد گرفت. برخلاف کنسول اکس‌باکس سری اکس که هدف خود را برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قرار داده است، کنسول اکس‌باکس سری اس برای افرادی مناسب تلقی می‌شود که به دنبال رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی‌های مختلف هستند.

اگرچه طبق بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که بسیاری از بازی‌بازان کنسول برتر نسل نهمی شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس را انتخاب خواهند کرد اما آقای اد بون در این مورد نظر متفاوتی دارد. به عقیده‌ی وی کنسول اکس‌باکس سری اس می‌تواند به راحتی فروش بسیار عالی را در نسل نهم تجربه نماید و در این میزان فروش از کنسول اکس‌باکس سری اکس پیشی گیرد. علاوه بر این مطلب آقای اد بون به مقایسه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اس با گوشی‌های هوشمند iPhone 11 و SE شرکت اپل که از نظر قیمت‌گذاری وضعیت مشابهی را دارند، پرداخت و در این باره افزود:

دقیقاً به مانند گوشی‌های هوشمند و ارزان قیمت آیفون ۱۱ و SE که از پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌آیند، کنسول اکس‌باکس سری اس با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری به خوبی می‌تواند بهترین فروش کنسول‌های شرکت مایکروسافت در نسل بعدی را رقم زند.

این کنسول (اکس‌باکس سری اس) دارای قدرت و قابلیت خرید بالایی است و به این معنی خواهد بود که شرکت مایکروسافت از طریق آن می‌تواند وارد بازی (رقابت) شود.

دو کنسول اکس‌باکس سری اس و اکس‌باکس سری اکس هر دو در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به بازار عرضه خواهند شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.