پی سی احتمالا The Last of Us Part 2 و God of War از قابلیت‌های DualSense پشتیبانی بکنند - پی سی

The Last of Us Part 2 و God of War تنها دو بازی از میان عناوین انحصاری متعدد پلی‌استیشن ۴ هستند که برای اجرا برروی کنسول نسل نهمی سونی با بهبود‌‌های فنی و گرافیکی مواجه شده‌اند. بازی‌بازان می‌توانند از طریق قابلیت Backwards Compatibility به تجربه‌ی این عناوین بپردازند. اما سوال اینجاست که آیا بازی‌های مذکور از قابلیت‌های کنترلر DualSense هم بهره‌مند خواهند شد؟ همراه گیمفا باشید.

قرار است تا بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ مدت زمان بارگذاری کمتر و نرخ فریم بالاتر را در صورت تجربه برروی پلی‌استیشن ۵ در اختیار بازی‌بازان قرار دهند. بر اساس گزارش GamesRadar، به نظر می‌رسد این موارد تنها بهبود‌‌های این عناوین نیست و احتمالا پشتیبانی از قابلیت‌های ویژه‌ی کنترلر جدید سونی را هم باید به این موارد اضافه کنیم.

این وبسایت به تجربه‌ی The Last of Us Part 2 و God of War برروی پلی‌استیشن ۵ پرداخته و به نظر می‌رسد که پشتیبانی از ویژگی‌های حسگر‌های لمسی و تریگر‌های تطبیق‌پذیر به این دو عنوان اضافه شده‌اند. اما این ویژگی‌های جدید چه کاربردی در بازی دارند؟

در The Last of Us Part 2، اعمالی مانند کشیدن زه تیرکمان می‌تواند با استفاده از ویژگی تریگر‌های تطبیق‌پذیر، تجربه‌ای عمیق‌تر را برای بازی‌باز فراهم کند. در حالی که حسگر‌های لمسی این کنترلر می‌توانند در موقعیت‌هایی چون مبارزات یا قایق‌رانی کاربرد داشته باشند.به‌صورت مشابه، استفاده از تبر کریتوس یا سپر او می‌تواند بهره‌وری‌های مشابهی از قابیلت‌های DualSense داشته باشد.

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید هیچ کدام از دو استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) یا سانتا مونیکا (Santa Monica) درباره‌ی اضافه شدن این قابلیت‌ها به بازی‌های خود اشاره نکرده‌اند. بنابراین، در جال حاضر گزارش GamesRadar را نمی‌توانیم به عنوان خبری قطعی بپذیریم.

در حال حاضر و به‌صورت رسمی اعلام شده که God of War با نرخ فریم ۶۰ FPS برروی پلی‌استیشن ۵ اجرا خواهد شد. از دیگر عناوین پلی‌استیشن ۴ که از بهبود‌های قابلیت Backwards Compatibility بهره‌مند شده‌اند، می‌توان به Days Gone و عنوان واقعیت مجازی Blood and Truth اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.