پی سی آیا کاهش وزن تنها با تغییر رژیم غذایی امکان پذیر است؟ بخش پانزده - پی سی

 

  1. هسته خود را تقویت کنید

کرانچ و سایر تمرینات شکمی می توانند به تقویت عضلات در مرکز بدن شما کمک کنند.

 

با انجام تمرینات مرکزی منظم، می توانید حجم عضلات شکم رژیم آنلاین خود را افزایش دهید، که ممکن است وضعیت شما را بهبود بخشد و ثبات ستون فقرات را برای جلوگیری از آسیب ها افزایش دهد (منبع معتبر ۱۰۷).

 

علاوه بر این، تمرینات اصلی به شما کمک می کند تا ماهیچه هایی را که در نهایت در شکم شما نگه می دارند تقویت کنید، که ممکن است شما را لاغرتر نشان دهد (منبع معتبر ۱۰۸).

 

در صورت امکان، تمرینات اصلی را انجام دهید که تمام عضلات مرکزی بدن شما را درگیر می کند، مانند پلانک یا رول آپ پیلاتس.

 

خلاصه

تمرینات اصلی می تواند عضلات شکم شما را تقویت کند، وضعیت بدنی شما را بهبود بخشد و ثبات ستون فقرات را افزایش دهد.

 

  1. قهوه یا چای سبز شیرین نشده بنوشید

قهوه شیرین نشده و چای سبز هر دو نوشیدنی های بسیار مغذی هستند که می توانند به شما در رسیدن یا حفظ وزن متوسط ​​کمک کنند.

 

در واقع، مطالعات متعدد همچنین نشان داده است که نوشیدن قهوه و چای ممکن است با کاهش چربی شکم و وزن بدن مرتبط باشد (۱۰۹ منبع معتبر، ۱۱۰ منبع معتبر، ۱۱۱ منبع معتبر).

 

این ممکن است تا حدی به دلیل محتوای کافئین آنها باشد، که می تواند به طور موقت متابولیسم شما را برای افزایش تعداد کالری هایی که در طول روز می سوزانید افزایش دهد (منبع مورد اعتماد ۱۱۲).

 

خلاصه

نوشیدن قهوه یا چای شیرین نشده ممکن است باعث افزایش چربی سوزی و متابولیسم شود تا به شما در رسیدن یا حفظ وزن متوسط ​​کمک کند.

 

  1. مصرف الکل را محدود کنید

الکل حاوی هفت کالری برای هر گرم است، که رژیم آنلاین تا حدی توضیح می دهد که چرا بسیاری از نوشیدنی های الکلی اغلب با کالری مایع پر می شوند (منبع مورد اعتماد ۱۱۳).

 

اونس برای اونس، آبجو حاوی کالری مشابهی با یک نوشابه شیرین است، در حالی که شراب قرمز تقریباً دو برابر این مقدار است (۱۱۴ منبع معتبر، ۱۱۵ منبع معتبر، ۱۱۶ منبع معتبر).

 

اگرچه نوشیدن متوسط ​​الکل بعید است بر وزن بدن تأثیر بگذارد، نوشیدن زیاد الکل با افزایش وزن به خصوص در ناحیه میانی بدن شما مرتبط است (۱۱۷ منبع معتبر، ۱۱۸ منبع معتبر، منبع مورد اعتماد ۱۱۹).

 

بر اساس جدیدترین دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها، نوشیدن متوسط ​​به کمتر از دو نوشیدنی در روز برای مردان و کمتر از یک نوشیدنی در روز برای زنان تعریف می شود (منبع معتبر ۱۲۰).

 

خلاصه

مصرف زیاد الکل ممکن است به افزایش وزن کمک کند، به خصوص در ناحیه میانی شما.

 

  1. فعالیت اضافی را وارد روز خود کنید

شما به راحتی می توانید با افزایش میزان فعالیت های غیر ورزشی که انجام می دهید، فعالیت های اضافی را وارد روز خود کنید.

 

این شامل راه رفتن، ایستادن، بی قراری، یا به طور کلی حرکت در اطراف است (منبع مورد اعتماد ۱۲۱).

 

طبق یک بررسی، این فعالیت ها می توانند به شما کمک کنند تا ۲۰۰۰ کالری اضافی در روز بسوزانید، بسته به عواملی مانند اندازه و سطح فعالیت (منبع معتبر ۱۲۲).

 

راه‌های آسان برای افزودن فعالیت اضافی به برنامه روزانه‌تان عبارتند از راه رفتن در حین صحبت کردن با تلفن، ایستادن منظم، کار روی میز ایستاده، یا بالا رفتن از پله‌ها به جای آسانسور در صورت امکان.

 

خلاصه

افزایش میزان فعالیت های غیر ورزشی که انجام می دهید ممکن است به میزان قابل توجهی تعداد کالری هایی را که روزانه می سوزانید افزایش دهد.

 

خط پایین

اگر پزشک به شما توصیه کرده است که وزن کم کنید، یا شخصاً تصمیم به کاهش وزن گرفته اید، مهم است که سفر خود را در چشم انداز نگه دارید – مهم نیست که تبلیغات و محصولات کاهش وزن تصادفی به شما بگویید.

 

به طور خاص نمی توان کاهش چربی را فقط در معده خود “هدف کرد”، اما استراتژی های زیادی وجود دارد که رژیم آنلاین می تواند به طور موثر به کاهش چربی کلی و کاهش وزن کمک کند.

 

علاوه بر ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود، خواب کافی، مدیریت سطح استرس و تمرین غذا خوردن آگاهانه همگی می توانند مفید باشند.

 

با گنجاندن برخی از نکات ذکر شده در بالا در برنامه روزانه خود، می توانید به سمت “شکم صاف تر” و در عین حال بهبود سلامت کلی خود کار کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.